Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از استار فدراسیون کشتی آمریکا ترکیب تیم کشتی آزاد خود را برای مبارزه دوستانه با ایران که قرار است در ایالت تگزاس برگزار شود اعلام کرد و بر این اساس دیوید تیلور، قهرمان المپیک ریو در ۸۶ کیلوگرم غایب بزرگ این تیم است تا  مصاف او با حسن یزدانی به زمان دیگری موکول شود.

کاپیتان این تیم جردن باروز قهرمان المپیک ۲۰۱۲ و قهرمان پنج دوره جهان در وزن ۷۹ کیلوگرم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باروز بیش‌ترین عناوین جهانی را برای آمریکا در سال‌های اخیر به دست آورده است و مدال‌های طلا را در سال های ۲۰۱۱، ۲۰۱۳، ۲۰۱۵، ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ کسب کرده است.  باروز هم‌چنین سه مدال برنز جهانی را در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ کسب کرده است. 

همچنین کایل اسنایدر، قهرمان المپیک ۲۰۱۶ و قهرمان دو دوره جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی خواهد گرفت. اسنایدر جوان‌ترین آمریکایی بود که در سال ۲۰۱۵ یک عنوان جهانی در کشتی کسب کرد، سپس جوان‌ترین آمریکایی شد که عنوان قهرمانی المپیک کشتی را در بازی‌های ۲۰۱۶ ریو به دست آورد. او دومین مدال المپیک را در بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو با مدال نقره به دست آورد جایی که برابر عبدالرشید سعدالله یف در فینال باخت. 

جی دن کاکس دارنده دو طلا و دو برنز جهان و یک برنز المپیک نیز در ۹۲ کیلوگرم به میدان می‌رود. کامران قاسمپور در مسابقات جهانی نروژ موفق شد کاکس را شکست دهد.

ترکیب آمریکا برای مبارزه با ایران به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم - توماس گیلمن  
۶۱ کیلوگرم - دیتون فیکس 
۶۵ کیلوگرم - یانی دیاکومیهالیس 
۷۰ کیلوگرم - جیمز گرین 
۷۴ کیلوگرم - جیسون نولف 
۷۹ کیلوگرم - جردن باروز 
۸۶ کیلوگرم - زاهد والنسیا 
۹۲ کیلوگرم - جی‌دن کاکس 
۹۷ کیلوگرم - کایل اسنایدر
۱۲۵ کیلوگرم - بعدا اعلام می‌شود

برای سنگین وزن گفته شده است گیبل استیونسون که به حرفه کشتی کچ روی آورده است قرار است یک مبارزه دیگر داشته باشد ولی به نظر می‌رسد هنوز تصمیم نهایی درباره حضور یا حضور نداشتن این کشتی‌گیر که طلای المپیک توکیو را کسب کرده است گرفته نشده است.

کد خبر 649947 برچسب‌ها خبر مهم کشتی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دل یک ستاره از تهران با استقلال است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز در حساس‌ترین بازی نیم فصل دوم فوتبال ایران به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران که در فاصله شش هفته تا پایان مسابقات با یک امتیاز اختلاف نسبت به رقیب دیرینه به دنبال پنجمین قهرمانی خود در ادوار لیگ برتر است، در حالی به مصاف پرشورهای تبریز می‌رود که یک غایب بزرگ از نیم فصل دوم، این تیم را همراهی نمی‌کند.

کوین یامگا که در نیم فصل به شدیدترین شکل ممکن از ناحیه چشم آسیب دید، در حالی که این روزها با یک چشم بسته در تمرینات آمادگی جسمانی آبی پوشان حضور دارد و با حضور کنار تیم به بازیکنان روحیه می‌دهد، با انتشار یک استوری سعی کرده به بازیکنان استقلال برای مصاف امروز انگیزه دهد.

دیدار استقلال برابر تراکتور از ساعت هفده امروز در ورزشگاه یادگار امام برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • دل یک ستاره از تهران با استقلال است!
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه