Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل احمدزاده از کشف و معدوم سازی ۸۵۰ کیلوگرم گوشت فاسد از ۲ رستوران معروف در جتوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل احمدزاده، دادیار حقوق عامه دادسرای مرکز استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: گوشت های تاریخ گذشته ای که از رستوران ها جمع آوری می شود، از آنجایی که قابلیت مصرف انسانی ندارد، به صورت علنی معدوم سازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا به تازگی در دو مرحله و طی ۱۵ روز ۸۵۰ کیلوگرم گوشت تاریخ گذشته از دو رستوران معروف زاهدان جمع آوری شد و از آنجایی که احراز نشده برای مقاصد دیگر قابلیت استفاده داشته باشد، نسبت به معدوم سازی آن اقدام شد.

احمد زاده تصریح کرد: این میزان گوشت قابلیت مصرف انسانی نداشت، تاریخ آن گذشته یا ذبح به صورت غیر مجاز بوده و شرایط مدنظر دامپزشکی رعایت نشده بود که با احراز نظر ماموران دامپزشکی و مرکز بهداشت جمع آوری و معدوم سازی شد.

وی گفت: از آنجایی که پرونده این دو رستوران در شعبه خاصی در حال رسیدگی است، نامی از آن ها اعلام نمی شود، اما چنانچه این اقدام در آینده تکرار شود، در مرحله تحقیقات مقدماتی اسامی این رستوران ها به دلیل این که مردم از آن استقبال نکنند، اعلام می شود.
 
تشکیل پرونده و صدور کیفر خواست برای متخلفان

دادیار حقوق عامه دادسرای مرکز استان اظهار کرد: علاوه بر معدوم سازی گوشت های تاریخ گذشته، این دو رستوران پلمپ و برای صاحبان آن پرونده تشکیل و کیفرخواست صادر و به دادگاه کیفری ارجاع شده است.

وی خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان در ارتباط با سلامت و بهداشت عمومی مردم تعاملی با هیچ ارگانی نخواهیم، چراکه خط قرمز دستگاه قضا سلامت عموم مردم است. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معدوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی لورکوزن ادامه دارد؛ یکه‌تازی آلونسو و شاگردانش

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های اینتراخت فرانکفورت و بایرلورکوزن در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگا روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

لورکوزن که از هفته‌ها پیش قهرمانی خود را در آلمان قطعی کرده است در بیرون از خانه دست به آتش‌بازی زد و توانست یک پیروزی پر گل را به نام خود ثبت کند.

شاگردان ژابی آلونسو در روزی که سرمربی محبوب خود را به دلیل محرومیت روی نیمکت نداشتند در این مسابقه حاکم مطلق توپ و میدان بودند و بُرد بی حرف و حدیثی را به دست آوردند تا ثابت کنند شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی در بوندس‌لیگا بودند.

گرانیت ژاکا، پاتریک شیک، ازکوئیل پالاسیوس، جرمی فریمپونگ و ویکتور بونیفیس گلزنان لورکوزن در این مسابقه بیرون از خانه بودند و هوگو اکیتیکه تنها گل اینتراخت فرانکفورت را به ثمر رساند.

با این اوصاف، رکورد شکست ناپذیری تیم ژابی آلونسو به ۴۸ بازی رسید. آن‌ها تقریبا یک سال است که در هیچ دیداری طعم تلخ باخت را نچشیده اند.

لورکوزن در ۴۸ بازی اخیر خود به ۴۰ برد و ۸ تساوی رسیده است. آن‌ها در طول این روند طلایی خود، ۱۳۴ گل زده‌اند.

در تاریخ لیگ‌های معتبر اروپایی (حداقل ۱۰ لیگ معتبر) ففط بنفیکا از نظر شکست نخوردن در بازی‌های متوالی با باشگاه لورکوزن برابری می‌کند.

بنفیکا بین سال‌های ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۵ در ۴۸ بازی متوالی در همه رقابت‌ها مغلوب نشد.

شاگردان ژابی آلونسو می‌توانند با سپری کردن یک بازی دیگر بدون باخت از این رکورد تاریخی هم عبور کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • تاریخ‌سازی لورکوزن ادامه دارد؛ یکه‌تازی آلونسو و شاگردانش
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!
  • ۱۰ کشور با بهترین غذاها در جهان؛ کدام کشور بهترین کیفیت غذا را دارد؟ (+عکس)
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد