Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین  به نقل از صداوسیما،  محسن مردی افزود:‌ تا امروز حدود ۵۰ هزار رأس دام سبک و ۲ هزار رأس دام سنگین ذخیره سازی شده که به تدریج وارد بازار می‌شود.

 وی گفت: نگاه ما به شرایط قیمتی در بازار است که براساس آن تمهیدات لازم اندیشیده شود.

 مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: شب گذشته هزار و ۵۰۰ رأس گوسفند و ۲۰۰ رأس گوساله کشتار و روانه بازار شدند که متناسب با شرایط این روند ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مردی ادامه داد: همچنین ۴۰ هزار تن گوشت گوساله منجمد نیز ذخیره شده است تا در زمان‌های مقتضی وارد بازار شود.

 وی گفت: امسال دام مازاد، چه سبک و چه سنگین بطور فراوان وجود دارد که برای این موضوع نیز برنامه‌ریزی شده است.

 مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام افزود: قیمت دام سبک ظرف چند روز افزایش یافته و به کیلویی ۱۳۰ هزار تومان رسید، اما با عرضه صورت گرفته، در حال حاضر این قیمت به ۱۲۰ تا ۱۲۵ هزار تومان رسیده است در خصوص گوشت گوساله نیز قیمت از ۱۲۳ هزار تومان به ۱۱۷ هزار تومان کاهش یافته است.

 مردی گفت: این افزایش قیمت که در چند روز گذشته تجربه شد ناشی از شایعات مربوط به حذف ارز دولتی بود که موجب کاهش توزیع شد، اما با هماهنگی‌های صورت گرفته در حال حاضر این توزیع به شرایط عادی بازگشته است.

 وی با اشاره به ذخیره سازی ۱۰۰ هزار تن مرغ افزود: ظرف چند روز گذشته ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن مرغ مازاد از بازار خریداری شده که به اقتضای نیاز، وارد بازار خواهد شد.

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: در تولید تخم مرغ نیز میزان تولید و مصرف سر به سر است و ۳ هزار تن نیز ذخیره این محصول برای تعادل شرایط بازار است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دام زنده گوشت منجمد دام سبک ذخیره سازی محسن مردی ذخیره سازی دام دام مازاد هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی هرمزگان؛ سید محمد نور موسوی با اعلام این خبر افزود: این حجم آبگیری در سازه‌های آبخیزداری شهرستان‌های بستک، بندرلنگه و پارسیان ذخیره شده است.

وی بیان کرد: حفظ پوشش گیاهی، افزایش آب سفره‌های زیر زمینی، رونق کشاورزی در پایین دست سازه‌ها، ایجاد اشتغال در جوامع محلی، افزایش رسوب و جلوگیری از فرسایش خاک مهم‌ترین فواید سازه‌های آبخیزداری است.

کد خبر 6098388

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت کالاهای اساسی؛ گوشت چند شد؟ +جدول
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • دانشمندان به کمک نمک، سوپر باتری ارزان قیمت ساختند
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد