Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد جواد حاج‌علی‌اکبری» در آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه تهران با اشاره به فرازی از سخنان گهربار امام علی (ع) گفت: حضرت امیر علیه السلام در نهج البلاغه می‌فرمایند اگر می‌خواهید نعمت‌های الهی که به شما داده شده، حفظ شود راهش صبر بر طاعت پروردگار متعال و آن چیزی است که خداوند متعال از کتاب ، شریعت و دین به شما سپرده است و اگر دین خود را نگه دارید به هیچ وجه دنیای شما ‌آسیب نخواهد دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 خطیب نماز جمعه تهران با تاکید بر جایگاه اخلاق جامعه انقلابی گفت: یکی از بزرگترین  فضیلت‌ها برای جامعه ایمانی و انقلابی غیرت دینی است ،موضوعی بسیار اساسی و حیاتی که در منظومه معارف قرآنی و روایی دارای جایگاه ویژه ای است.

علی اکبری گفت: بنیان و زیرساخت بسیاری از فضیلت‌ها در اخلاق و اعمال همین مسئله غیرت دینی است و خداوند تبارک و تعالی در زبان پیامبر اعظم و اولیا غیور معرفی شده است.

ادامه دارد

برچسب‌ها محمدجواد حاج علی اکبری تهران نماز جمعه تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدجواد حاج علی اکبری تهران نماز جمعه تهران محمدجواد حاج علی اکبری تهران نماز جمعه تهران نماز جمعه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است. ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • عملیات تنبیهی وعدۀ صادق یک کار الهی بود/ صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • خطیب نماز جمعه تهران: صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد