Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه سنندج بر رسیدگی دولت به وضعیت معیشتی مردم و مسکن بی‌سرپناهان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه که در مسجد جامع اقامه شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز همه با هم در این مکان مقدس برای راز و نیاز با خداوند متعال گرد هم آمده‌ایم که با عزت و در سایه امنیت و آرامش شکرگزاری حق‌تعالی را به‌جا بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهمیت محیط‌زیست در جامعه اشاره کرد و گفت: حفاظت از محیط‌زیست تنها به جمع‌آوری یک زباله خلاصه نمی‌شود بلکه باید این امر مهم به گفتمان قالب تبدیل شود. اگر انسان ها در رفتار خود نسبت به محیط‌زیست تجدید نظر نکنند، تعادل انسان و طبیعت برهم خواهد خورد.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه امیدوارم حضور مسئولان در نماز جمعه منحر به خدمتگزاری جامعه شود، تصریح کرد: از مدیران انتظار می‌رود فرصت مسئولیت را غنیمت شمرده و در راستای حل مطالبات مردم گام بردارند.

وی بر رسیدگی دولت به وضعیت معیشتی مردم و مسکن بی‌سرپناهان تاکید کرد و گفت: گرچه نظام جمهوری اسلامی همواره دغدغه حل مشکلات مردم را داشته اما انتظار می‌رود این نیازمندی و مطالبه مردمی بیشتر مورد توجه قرار گیرد چراکه بسیاری از شهروندان از نبود اینها رنج می‌برند.

رئیسی: آمار "فقر و ‌فلاکت" رنج‌مان می‌دهد/ از قاچاق سوخت جلوگیری شود/ سازوکار دولت برای توسعه سواحل مکراندولت یارانه ارز 4200 را به جای مردم به تولیدکننده بدهد

ماموستا رستمی با بیان اینکه قیمت اجناس به حدی بالا رفته که قشر ضعیف و مستضعف جامعه قدرت خرید اقلام حتی دو کیلو میوه با دستمزد روزانه کارگری را ندارند، تاکید کرد: رسیدگی به مشکلات جوانان فارغ‌التحصیل بیکار و سپردن مسئولیت‌ها به افراد توانمند از دیگر مطالبات مردم کردستان بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از بازاریان خواست که در این شرایط سخت اقتصادی شرایط نیازمندان و افراد ضعیف جامعه را در نظر بگیرند، اظهار کرد: امیدوارم با همراهی و توجه به مشکلات و سختی‌های یکدیگر این دوران سخت را بگذرانیم.

امام‌جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با ابراز تاسف از اینکه آمار طلاق رو به افزایش است، تصریح کرد: از همه زوج‌های جوان عاجزانه تمنا کرده که ضمن پیروی از دستورات و فرامین خداوند متعال، پیامبر گرامی اسلام(ص) و شریعت اسلام؛ آستانه تحمل خود را بالا برده و به‌فکر جدایی نباشند.

وی با بیان‌ اینکه پیروی از فرهنگ غربی‌ها، تبلیغات دروغین ماهواره‌ای و فضای مجازی  دردی دوا نکرده و باعث تحکیم خانواده نمی‌شود، یادآور شد: طلاق باعث برهم زدن بنیان خانواده، حرام و زشت‌ترین کار نزد خداوند متعال بوده و می‌طلبد که انسان‌ها در صورت اختلاف نظر، مشکلات خود را با والدین، بزرگان و علما در میان گذاشته و با رفتار حسنه و گذشت اختلافات را حل کنند.

ماموستا رستمی ابراز داشت: امیدوارم خداوند متعال امنیت و آسایش کنونی حفظ و خداوند همه ما را از آتش تفرقه و اختلاف دور کند.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خداوند متعال جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌ الله سید احمد علم‌ الهدی، در دیدار با سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که روز دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

وی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاذ شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستورکار دولت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

وی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه مشهد تأکید کرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه قهرمان‌سازی از رئیسی؛ کدام دستاورد دولت در قالب فیلم و سریال می‌گنجـد؟
  • نرمخویی و مدارا از خصوصیات پیامبر (ص) بود
  • کدام دستاوردهای دولت رئیسی را می توان در قالب فیلم و سریال به مردم نشان داد؟
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید