Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی در مقابله با گران‌فروشی همکاری کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد بیان کرد: رئیس جمهور در روزهای اخیر همواره بر موضوع مقابله با گران‌فروشی پافشاری کرده اند لذا هیچ توجیهی در گران‌فروشی مورد قبول نیست و باید نظارت ها تشدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همکاری سازمان جهاد کشاورزی، اتحادیه های اصناف، بازار و تعزیرات حکومتی و بسیج در برابر مقابله با گران‌فروشی ضروری است چرا که مردم در وضعیتی نیستند که بیش از این کالاها گران شوند.

به گفته وی اگر کسی نمی‌تواند در مسئولیت ها اقدامات لازم را انجام دهد باید کنار رود تا افرادی توانمند مدیریت کنند و با برنامه ریزی بر گران‌فروشی غلبه کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین به برگزاری دوازدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه با محوریت تبیین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در لرستان اشاره کرد و گفت: حمایت از نظام اسلامی در همه عرصه ها مختلف، حمایت از برنامه‌های دولت سیزدهم با رویکرد عدالت اجتماعی و رسیدگی به معیشت امور مردم، تأکید بر بُعد معنوی مساجد همراه با برنامه‌های فرهنگی و رسالت حوزه علمیه در تحقق و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از تاکیدات در این اجلاس بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین به وفات حضرت ام البنین اشاره کرد و گفت: ایشان خدمتگزاری به فرزندان حضرت صدیقه طاهره را همواره مدنظر قرار داد و روحیه جهاد و مبارزه و آمادگی در میدان های سخت از خصوصیات اخلاقی ایشان بود و مجموعه از صفات اورا در تاریخ ماندگار کرد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: مادران شهیدی که در انتظار فرزندان خود هستند مقامی برابر این بانو بزرگوار دارند و اگر این انتظار نبود اکنون نماز جمعه ها به اجتماعات دینی تبدیل نشده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه خائن در سال ۵۷ گفت: این روز بیاد ماندنی بود و در راستای تبعیت از امام راحل شکل گرفت و با همدلی آرمان های انقلاب اسلامی به سرانجام رسید.

وی همچنین به حمله موشکی رژیم بعث به مدرسه بروجرد اشاره کرد و افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس همواره مکان‌های مختلفی بمباران شد که ۶۸ دانش آموز در یکی از آن حوادث در بروجرد شهید شدند راهشان ادامه خواهد داشت و یادشان فراموش نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دفاع مقدس حوزه علميه انقلاب اسلامی سازمان جهاد کشاورزی مقابله با گران فروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ هزار گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

دیگر خبرها

  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • چالش های اتحادیه اروپا در خاورمیانه چیست؟/ نگاه بروکسل به پرونده هسته ای ایران با اسرائیل متفاوت است/ اتحادیه اروپا می تواند با ایران در مقابله با تهدیدهای مشترک همکاری کند
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • وضعیت دستگاه‌های اجرایی در هوشمندسازی بررسی شد
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی