Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ناصر صالحی در خطبه های نماز جمعه آستارا در مصلی افزود: در زمینه های نظامی و موشکی ایران اسلامی به قدرت فوق العاده ای دست یافته و این اقتدار باعث هراس دشمنان شده است.

وی با اشاره به پرتاب موشک ماهواره بر سیمرغ، اضافه کرد: در سایه تلاش دانشمندان جوان ایرانی در زمینه های نظامی و دفاعی متکی به بیگانگان نیستیم و امروز در مرزهای خاکی، هوایی و آبی از امنیت کاملی برخوردار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه آستارا بیان کرد: خلاء های موجود در حوزه آموزشی در ایام کرونا باید جبران شود تا در زمینه های مختلف علمی به پیشرفت چشمگیری دست یابیم و اگر نظام آموزشی ما تقویت شود، آینده کشور تضمین می شود.

صالحی در ادامه با اشاره به فعال نشدن کیسه های هوای خودروها در تصادف زنجیره ای بهبهان گفت: کیفیت خودروهای تولیدی در کشور ما بسیار پایین است و وقتی دانشمندان ایرانی در زمینه تولید قطعات موشک موفق عمل می کنند مطمئنا در زمینه تولید قطعات خودرو هم عاجز نیستند و باید سعی کنیم در صنعت خودروسازی با قطع دست واسطه ها خودکفا شویم.

وی افزود: دولت و مجلس برای درمان اقتصاد بیمار کشور باید برنامه ریزی کنند و وضع قوانین جدید متناسب با بانکداری اسلامی و ارائه تسهیلات با سودهای پایین باید در دستور کار قرار بگیرد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب‌ها کرونا آستارا ستاد اقامه نماز کشور دولت علمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا آستارا ستاد اقامه نماز کشور کرونا آستارا ستاد اقامه نماز کشور دولت علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • کارگران اساس و بنای رونق تولید و پیشرفت جامعه هستند
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود