Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@10:29:24 GMT

حمله به یزدانی در مبارزه جنجالی کشتی آزاد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۷۲۷۸

حمله به یزدانی در مبارزه جنجالی کشتی آزاد

در جریان مبارزه وزن ۶۵ کیلوگرم انتخابی کشتی آزاد، مربی تیم کرمانشاه به سمت امیرمحمد یزدانی حمله ور شد.

به گزارش ایسنا، در جریان مبارزه وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، امیرمحمد یزدانی در مبارزه جنجالی برابر خیرالله قهرمانی از تیم کرمانشاه به برتری ۱۰ بر ۶ رسید و راهی دیدار رده بندی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این مبارزه زمانیکه یزدانی از ناحیه چشم احساس ناراحتی داشت، قهرمانی به مبارزه ادامه داد که این اقدام با اعتراض یزدانی همراه شد.

پس از این اتفاق، در حالیکه یزدانی روی تشک نشسته بود، یکی از مربیان تیم کرمانشاه روی تشک آمد و ضمن اعتراض شدید به یزدانی، ضربه ای با پا به او وارد کرد. یزدانی نیز از روی تشک بلند شد و در حالیکه به شدت از این اقدام مربی کرمانشاه عصبانی بود، توسط دیگر حاضران به سمت دیگر تشک برده شد و این قائله به پایان رسید.

این اقدام مربی کرمانشاه با اعتراض شدید دبیر فدراسیون کشتی و دیگر مسئولان برگزاری مسابقات همراه شد.

یزدانی برای کسب مدال برنز امشب به مصاف امیرحسین مقصودی می رود. یزدانی پیش از این در دوم مقابل مهدی یگانه جعفری ۶ بر ۵ شکست خورد و با فینالیست شدن یگانه جعفری، به گروه بازنده ها رفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چرخه انتخابی کشتی آزاد مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار مهر، سالن شهید افراسیابی تهران بعد از گذشت ۸۴ روز از برگزاری هفته نخست رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور، شاهد برگزاری هفته دوم این رقابت بود. در این هفته تنها چهار دیدار برگزار شد که دانشگاه آزاد با دو پیروزی برابر پاس فراجا و توسعه نیشکر خوزستان جایگاه خود را با ۱۲ امتیاز از چهار بازی در صدر جدول تثبیت کرد.

شاگردان احمد صافی در مهمترین بازی این هفته برابر پاس فراجا به برتری ۱۹ بر ۹ دست پیدا کردند تا سه امتیاز مهم این مبارزه را به حساب خود واریز کنند. علی زند در کاتای انفرادی، ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فراز مهر در کاتای تیمی، علی مسکین، عبدالله ولدی، امیرحسین فداکار و ابراهیم حسن بیگی هم در کومیته انفرادی برای دانشگاه آزاد به پیروزی دست پیدا کردند. سهراب یاراحمدی، علی رحیمی و محمد مهدی مهاجری هم مردان پیروز شاگردان علی کتیرایی در تیم پاس فراجا بودند.

پاس فراجا بعد این دیدار آوای رزم را شکست داد ولی در مبارزه سوم نتیجه را بیمه تعاون واگذار کرد. محمد صدرا شیدزی، سهند اسلامی و مهدی حق نظری در کاتای تیمی و انفرادی، بهنام دهقان، مرتضی کریمی، علیرضا حیدری، محسن صفرنژاد، محمدرضا گیلانپور و صالح اباذری هم در کومیته مردان پیروز مدافع عنوان قهرمانی در تیم بیمه تعاون بودند.

در جدول رده بندی بعد از دانشگاه آزاد، پاس فراجا با ۹ امتیاز از ۵ مسابقه دوم است و بیمه تعاون هم با ۶ امتیاز از دو مبارزه سوم است.

کد خبر 6094681

دیگر خبرها

  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • هدف فدراسیون کشتی از اعزام یزدانی/ نگرانی برای تکرار اتفاق تلخ
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟