Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:05:44 GMT

موانع موجود در شهرک صنعتی برازجان رفع شود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۷۵۷۵

موانع موجود در شهرک صنعتی برازجان رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان اظهار داشت: شهرک صنعتی برازجان با مشکلات متعددی روبرو است که باید برای رفع آن تلاش ویژه ای انجام شود.

وی افزود: شهرک‌های صنعتی می‌توانند موتور محرک اقتصاد ملی و منطقه‌ای باشند و تمرکز بنگاه‌ها در شهرک‌های صنعتی هزینه کمتر و بازده بیشتر و تخصصی‌تر از امکانات را در پی دارد، توسعه صنایع و حمایت از آنها نقش مؤثری در خنثی سازی تحریم‌های ظالمانه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دشتستان خاطرنشان کرد: مشکلات و موانع شهرک صنعتی برازجان شامل تسهیل و تسریع در روند صدور مجوزهای لازم، تأمین سرمایه در گردش با نرخ مناسب و حذف اخذ مالیات بر ارزش افزوده از صنعتگران است.

وی افزود: تأمین و توسعه زیرساخت‌های شهرک اعم از زمین مورد نیاز، برق، آب، تلفن، و راه دسترسی، پذیرفتن محل فعالیت واحد صنعتی به عنوان وثیقه پرداخت تسهیلات و حمایت از تولیدات توسط مسؤولان استان جهت رونق و تقویت آنها از دیگر مسائل است.

مصلح تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی و به منظور رونق صنایع تولیدی و استفاده حداکثری از ظرفیت آنها لازم است مشکلات و موانع موجود شهرک با جدیت توسط مسئولان پیگیری و رفع شود.

وی با اشاره به ۲۶ دی ۱۳۵۷ فرار شاه معدوم گفت: از دلایل زمینه‌های سقوط پهلوی می‌توان به نوکری و سرسپردگی کامل شاه به آمریکا، استبداد و دیکتاتوری و مبارزه علنی رژیم شاه با شعائر و آموزه‌های دینی مردم و مرجعیت و روحانیت اشاره کرد.

امام جمعه دشتستان افزود: دوستی با اسرائیل و رژیم آپارتاید (نژادپرست) آفریقا و فروش نفت به آنها، جنایات هولناک ساواک در حق مبارزین و انقلابیون و رهبری و مبارزات بی امان رهبر کبیر انقلاب و افشای ماهیت شاه و آمریکا در طول مبارزات ۱۵ ساله قبل پیروزی انقلاب از دیگر دلایل سقوط پهلوی بود.

کد خبر 5399505

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر برازجان دشتستان خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان عکس استانها آلودگی هوا استانداری کرمانشاه مراسم تودیع و معارفه ایلام سیستان و بلوچستان سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران