Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مجتبی توانگر رییس کمیته اقتصاد دیجیتال و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه بانک توسعه تعاون در هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران اظهار داشت: در برنامه های اقتصادی دولت و مجلس، توجه ویژه ای به فعالیت های دانش بنیان و مبتنی بر فناوری های نوین شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، وی افزود: پیشرفت های فناورانه تاثیرات مثبتی بر کسب و کارها داشته است و فرصت های شغلی جدیدی برای متخصصین و خبرگان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توانگر خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون نیز با ارائه محصولات فناورانه و گسترش خدمات تخصصی الکترونیک، تلاش نموده بستر مناسبی برای فعالیت اقتصادی تعاونگران پدید آورد و بانک مزیتی ویژه برای ایفای نقش در فرآیندهای کسب و کار بخش تعاون به شمار می رود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بانک توسعه تعاون عاملیت پرداخت تسهیلات موضوع تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ را بر عهده گرفته است و معرفی شدگان دستگاه های اجرایی، از تسهیلات با نرخ ترجیحی بانک بهره مند خواهند شد.
در این بازدید شهرام بخشا رییس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون توضیحاتی در خصوص محصولات و دستاوردهای بانک در ارائه خدمات به تعاونگران و کارآفرینان و نیز ابعاد حضور بانک در نمایشگاه تراکنش ارائه داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۱۰ غرفه مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال در نمایشگاه اقوام ایرانی دایر شد.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به اینکه نمایشگاه اقوام ایرانی در زنجان به مدت شش روز برگزار می‌شود، اظهار کرد: نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی تا بیست‌ویکم اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان برای بازدید علاقه مندان دایر است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه، ۱۰ غرفه برای مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال دایر شده است، افزود: این غرفه‌ها شامل غرفه صنایع‌دستی، پوشاک و مواد غذایی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از برنامه‌ریزی این نهاد برای توانمندسازی جامعه هدف خبر داد و گفت: در این زمینه در سال‌جاری و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است برای پنج هزار مددجو فرصت شغلی در استان ایجاد شود.

وی با اشاره به روند اشتغال‌زایی برای مددجویان این نهاد افزود: کمیته امداد یک فرآیند تعریف شده در حوزه اشتغالزایی دارد که از استعدادسنجی متقاضیان آغاز می‌شود.

صالحی افزود: در این راستا اول مستعدین اشتغال شناسایی و سپس خدمات مورد نیاز به آنها در قالب مهارت‌آموزی ارائه می‌شود تا آنها بتوانند با موفقیت وارد چرخه کسب‌وکار شوند.

وی تصریح کرد: بر اساس طرح اشتغال‌زایی تعریف شده، مدت زمان مشخصی برای نظارت بر طرح در نظر گرفته می‌شود، مثلاً برای طرح اشتغالی که در قالب مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای و خدمات تخصصی ارائه می‌شود، حداقل به مدت سه سال نظارت بر طرح‌های اشتغال انجام می‌گیرد تا پایداری لازم را داشته باشند و از مسیر اصلی منحرف نشوند.

کد خبر 751339

دیگر خبرها

  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • اعطای وام به کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است