Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، فرشید سمیعی با اشاره به اظهارات روز گذشته مدیرعامل باشگاه فجرسپاسی شیراز پس از بازی با پرسپولیس درباره مشمول سربازی بودن دو بازیکن تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: متأسفانه روز گذشته در یک مسابقه‌ای که برگزار شده است، مدیرعامل یکی از باشگاه‌های لیگ برتری که پیش از این یک تیم شیرازی را به دسته اول فرستاده بود اظهارات بسیار عجیب، غیر مرتبط و دارای بار حقوقی را مطرح کرده که باشگاه استقلال برخورد قانونی و اقدام قاطع در این بخش را حق مسلم خودش می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باشگاه فجر همواره یک مکتب تأثیرگذار و شایسته بوده با حضور مدیران مجرب و پرتلاشی که برای موفقیت این باشگاه زحمت می‌کشیدند. این باشگاه به رعایت اخلاق و جوانمردی شهرت داشته است، ولی این در حالی است که رفتارهای مدیرعامل فعلی این باشگاه خلاف اصول حرفه‌ای و اخلاقی است. سوال اول ما این است که اصلا ایشان به چه حقی در مورد بازیکنان استقلال صحبت می‌کنند؟ چگونه و بر چه اساسی در مورد فهرست تیم ملی پیش داوری و باشگاه استقلال و فدراسیون را به لابی‌های پشت پرده و تبانی متهم کرده‌اند؟ فدراسیون باید با این مدیران غیر حرفه‌ای برخورد کند. ایشان چه کاره است که دعوت بازیکنان خط دفاعی تیم بی شکست با آمار کمترین گل خورده را ‌شائبه انگیز می‌داند؟ شائبه زمانی خواهد بود که کل این خط دفاع به تیم ملی دعوت نشود.

معاون حقوقی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: باشگاه محترم فجر امکان استفاده از بازیکنان سرباز را دارد، اما نه مرکز نظام وظیفه است که در خصوص زمان اعزام و محل خدمت بازیکنان سایر تیم‌ها اظهار نظر کند نه متولی بررسی مدارک و مستندات و نه صلاحیت اظهار نظر در مورد دعوت یا عدم دعوت از بازیکنی به تیم ملی را دارد. این باشگاه حتی مرجع تصمیم‌گیری در خصوص محل سپری کردن خدمت بازیکنان سرباز هم نیست و بسیاری از بازیکنان هم با توجه به شرایط بحرانی و غیر حرفه‌ای مدیریتی حاکم بر این باشگاه و وضعیت وخیم و تأسف برانگیز زمین مسابقه در این شهر که موجب اعتراض همه تیم‌ها شده است و در شأن مردم شریف و فوتبال دوست شیراز نیست علاقه‌ای به گذراندن خدمت در این تیم را ندارند و ترجیح می‌دهند برای ملوان یا سایر باشگاه‌های ممکن بازی کنند که از رفتار، شرایط و امکانات بهتری برخوردار هستند.

سمیعی در پایان گفت: با اینکه می‌دانیم صحبت‌های اخیر مدیرعامل باشگاه فجر ناشی از توصیه برخی همشهریان ایشان و افرادی بوده که هویت آنها برای ما مشخص است. در واقع مأموریتی به وی سپرده شده تا به این شکل آرامش باشگاه استقلال را هدف قرار دهد، آن هم به شکل کاملا حرفه‌ای و قانونی. این مسئله را از طریق ارکان قضایی فدراسیون فوتبال پیگیری کرده و خواستار برخورد قاطع با ایشان هستیم. آقای حسن‌زاده ریاست محترم کمیته انضباطی قبلا تأکید کردند باشگاه‌ها حق ندارند در اموری که به آنها ارتباط ندارد دخالت کنند اما ظاهرا این مسئله برای دوستان روشن نشده و لازم است برخورد جدی‌تری صورت پذیرد. باشگاه استقلال هم به بسیاری از اتفاقات و مسائل معترض است اما در چارچوب رفتار حرفه‌ای فعلا به برخی موضوعات ورود نکرده‌ایم.

منبع: تسنیم این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال تیم فوتبال فجرسپاسی فجرسپاسی شیراز فرشید سمیعی دعوت بازیکنان باشگاه استقلال حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۷۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی