Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان – سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) در عملیاتی، یک گروه هکری را به درخواست آمریکا بازداشت کرد.

خبرگزاری اینترفاکس روسیه امروز (جمعه) به نقل از «سرویس امنیت فدرال روسیه» اعلام کرد این نهاد با انجام عملیاتی ویژه، گروه جنایی «REvil» را که با انجام اقدامات هکری و خرابکارانه، خواهان باج می‌شدند، به درخواست آمریکا بازداشت کرده و اعضای آن را متهم شناخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرویس امنیت فدرال روسیه همچنین اعلام کرد این گروه متلاشی شده و آمریکا در جریان اقدامات صورت گرفته علیه این گروه از سوی روسیه قرار داده شده است.

با این حال سفارت آمریکا در روسیه واکنشی به این خبر از خود نشان نداده است.

هممچنین یک منبع آگاه به خبرگزاری اینترفاکس روسیه گفت اعضایی از این گروه که دارای شهروندی روسیه هستند، به دولت آمریکا تحویل داده نمی‌شوند.

پیشتر و در ماه نوامبر آمریکا اعلام کرده بود به هر طرفی که اطلاعاتی دهد که منجر به شناسایی و یا پیداکردن مکان افرادی که دارای موقعیت کلیدی در گروه هکری «REvil» شوند، تا ده میلیون دلار پاداش خواهد داد. این گروه هکری که در روسیه مستقر بود، با تهدید طرف‌ها به انتشار اطلاعات در پایگاه خود، خواهان باج از آن‌ها می‌شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گروه هکری باج افزار گروه هکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار

 سردار مهدی کرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مبارزه با جرائم اقتصادی و کلاهبرداری در شهرستان، اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهر فردوسیه شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و ۲۸ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه برخی اقلام شامل کامپیوتر، لپ‌تاپ و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتاً از اتباع بیگانه بودند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به‌ویژه جوانان در این شبکه‌ها و شرکت‌های خیالی اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: این‌گونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل می‌کند که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • موضوع اصلاح قیمت خرید گندم به درخواست کشاورزان پیگیری شد
  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • روسیه: آمریکا در تکاپوی جایگزین‌کردن زلنسکی است
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره استقرار موشک در منطقه آسیا-اقیانوسیه
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد