Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی بارندگی‌ها که بامداد امروز شروع شده بارش برف همه جاده‌ها در مناطق سردسیری استان از جمله یاسوج به شیراز، یاسوج به بابامیدان، یاسوج به با مارگون، یاسوج به سی سخت و یاسوج به سرفاریاب ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کرم جانی پور افزود: در پی بارش سنگین برف جاده سپیداربه سرفاریاب و سی سخت به پادنا تا اطلاع ثانوی قطع است و رانندگان برای رفتن به این دو منطقه از جاده‌های جایگزین تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانی پور اضافه کرد: جاده یاسوج – پاتاوه به دهدشت هم به دلیل بارش برف در مناطق سردسیری این محور و تکمیل نبودن پل بزرگ آبریز از ساعت ۱۸ امروز قطع می‌شود و رانندگان برای تردد از این محور از مسیر جایگزین آن جاده یاسوج - بابامیدان تردد کنند.

وی ادامه داد: در پی بارش برف سنگین جاده برخی روستا در شهرستان مارگون، آجم، رود ریش و مله خرسک در بخش دیشموک و منطقه سردسیری طسوج چرام و برخی روستا‌های سادات امامزاده علی قطع است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۶۶ محور برف گیر به طول ۲ هزار و ۴۸۶ کیلومتر و ۷۷ گردنه سخت گذر و برف گیر به طول ۳۳۰ کیلومتر در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد ادامه داد: رانندگان برای تردد در این محور‌ها و گردنه‌های برف گیر حتما خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

جانی پور به مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز توصیه کرد از سفر‌های غیر ضروری خود داری کنند و در صورت سفر پیش بینی لازم از جمله لباس گرم، مواد خوراکی مورد نیاز را تهیه و از سالم بودن لاستیک‌ها و سیستم ترمز و چراغ‌های خودروی خود مطمئن شوند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا جاده بارش برف کهگیلویه و بویراحمد راهداری کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  در بارش های اخیر تا ساعت ۱۸:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیشموک ۱۱ میلیمتر، سرآسیاب یوسفی ۹،سراب ننیز ۸، ستنگان ۷.۵،یاسوج فرودگاه ۷.۲،قلعه رئیسی ۷،موشمی زیلایی ۷،ده برآفتاب ۶.۵،دوگنبدان ۶.۲،دلی خمسیر ۶،دشتروم ۶،سی سخت ۵.۷،وزگ ۵.۵،گنجه‌ای ۵.۵،سیرون شبلیز ۵،لیکک ۴.۲،دهدشت ۴.۱،مارگون ۴،ممبی ۴،کالوس ۴،کریک ۴،تنگ پیرزال ۳،دیل ۳،باشت ۲.۵،لنده ۲.۵،بوستان ۲.۵ و امامزاده جعفر ۲ میلیمتر باران بارید. 

بارش باران در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد. 

دیگر خبرها

  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • بارش‌های بهاری در خراسان جنوبی/کویر به دریاچه تبدیل شد + فیلم
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • برخی راه‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب مسدود شد
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا
  • تردد روان در همه محور‌های مواصلاتی استان یزد
  • تمام محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد