Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:17:57 GMT

بازدید وزیر فرهنگ از نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ دبی

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۸۱۶۳

بازدید وزیر فرهنگ از نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ دبی

به گزارش ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز ضمن بازدید از برخی بخش های نمایشگاه اکسپوی ۲۰۲۰ در پاویون جمهوری اسلامی ایران، در این نمایشگاه حضور یافت. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بازدید های خود از اکسپو ۲۰۲۰ لحظاتی پیش ضمن بازدید از پاویون کشور امارات با ریم الهاشمی، وزیر مشاور امارات متحده عربی در زمینه همکاری‌های بین‌المللی دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از پاویون کشورهای ژاپن، هند و روسیه در این رویداد مهم جهانی بازدید کرد.

در این بازدید، غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و سیدمجتبی محفوظی رئیس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس، رییس موسسه نمایشگاه های بین المللی وزارت صمت، سرکنسول ایران در امارات، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کردند.

نمایشگاه جهانی اکسپو ۲۰۲۰ دبی یکی از مهم‌ترین رویدادهای جهانی محسوب می‌شود که به‌ دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر آغاز شده است و  از اول اکتبر ۲۰۲۱ تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ (۹ مهر ۱۴۰۰ – ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ) به ‌مدت ۱۸۲ روز برگزار می‌شود و برای ۶ ماه میزبان ۱۹۲ کشور جهان است.

نمایشگاه اکسپو دبی یکی از بزرگ ‌ترین نشست ‌های جهانی است که بهترین‌ های جهان برای ساخت آینده ‌ای بهتر در یک مکان جمع می‌شوند. جوانان نقش مهمی در این رویداد ایفا می‌کنند و فرصت مشاهده، یادگیری و کمک به ‌شکل‌گیری ایده‌ های خلاقانه را خواهند داشت و می ‌توانند راهکارهای نوآورانه ‌ای برای ایجاد آینده ‌ای پربارتر در منطقه خاورمیانه و جهان ارائه کنند.

 پاویون ایران شامل ۱۲ سالن است که به فرش دستباف، بخش تجاری، گردشگری، خانه معدن، های‌تک، تماشاخانه، صنعت و غیره اختصاص یافته‌اند.

فضای کلی غرفه ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دبی، از مجموعه هزار و یک شب الهام گرفته است.

برچسب‌ها محمد مهدی اسماعیلی جمهوری اسلامی ایران اکسپو 2020

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی جمهوری اسلامی ایران اکسپو 2020 محمد مهدی اسماعیلی جمهوری اسلامی ایران اکسپو 2020 فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در این بازدید که معاون اقتصادی و جمعی از مدیران وزارت کشور هم حضور داشتند، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه، توضیحاتی از ظرفیت‌های متعدد اقتصادی استان به دکتر وحیدی ارائه کرد و از برنامه ریزی، آمادگی و تلاش کرمانشاه برای جذب سرمایه گذاران خبر داد.

همچنین با حضور معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو، رایزنی‌هایی با مقامات کشوری و سرمایه گذاران داخلی و خارجی صورت گرفت و چندین تفاهم نامه در حوزه‌های گردشگری، صنایع غذایی و مواد معدنی بین طرفین منعقد شد.
ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو از سوی سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از روز ۸ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد.
این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان خواهد بود.
این نمایشگاه در ۱۷ سالن نمایشگاهی با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه بی تو بی با حضور ۵۰ هیات عالی رتبه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • همدان با رفع نواقص گذشته در اکسپوی امسال درخشید
  • میوه های فرهنگ و موشک را در اقتصاد بچینید
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • ۲۵۰۰ بازرگان خارجی برای بازدید از اکسپو به ایران آمدند
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴؛ بازدید وزیر کشور از غرفه فارس
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳