Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در بسته خبری ایرنا در بیست‌ و چهارمین روز دی‌ماه، از اخبار گوناگون امروز مطلع شوید. با ما همراه باشید. 

غیبت «تیلور» و «استیوسون» در دیدار دوستانه با تیم ملی کشتی آزاد

دیدار دوستانه تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا در حالی قرار است ۲۳ بهمن‌ماه برگزار شود که دیوید تیلور و گیبل استیوسون قهرمانان المپیک در این دیدار حضور نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مطالعه مشروح این خبر اینجا را کلیک کنید. 

ترکیب منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر؛ استقلال در اینجا هم قهرمان شد

حضور پر رنگ استقلالی‌ها در حالی در ترکیب منتخب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان به چشم می‌خورد که این تیم توانست در همین هفته قهرمانی نیم‌فصل را جشن بگیرد. مشروح این خبر در این قسمت قابل رویت است.

مشکل جدید برای منچستریونایتد؛ «رونالدو» مصدوم شد

فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد با مصدومیت جدیدی مواجه شد و امکان دارد که دیدار برابر استون‌ویلا حضور نداشته باشد. برای دیدن کامل این خبر در اینجا کلیک کنید.

حرف‌شنوی عجیب کادرفنی تیم فوتسال زیر ۱۹ سال از مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتری

فدراسیون فوتبال در حالی از دعوت دو بازیکن تیم چیپس کامل مشهد به تیم فوتسال زیر ۱۹ سال کشورمان خبر داد که پیش از این مدیرعامل باشگاه مشهدی به تندی از دعوت نشدن بازیکنان تیمش انتقاد کرده بود. برای مطالعه مشروح این خبر اینجا را کلیک کنید. 

لیگ فوتسال زنان؛ ادامه صدرنشینی پیکان و تداوم پیروزی نفت

دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال زنان با تداوم صدرنشینی پیکان و پیروزی پالایش نفت آبادان پایان یافت. مشروح این خبر در این قسمت قابل رویت است.

توضیحات ساکت در مورد کسب مجوز حرفه‌ای، پوستر جنجالی باشگاه سپاهان و دلیل حذف ستاره پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص کسب مجوز حرفه‌ای، پوستر جنجالی باشگاه سپاهان، دلیل حذف ستاره پرسپولیس و پرونده مارک ویلموتس توضیحاتی ارائه داد. برای دیدن کامل این خبر در اینجا کلیک کنید.

رسمی؛ سیدبندی لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد / بازگشتی برای استقلال و پرسپولیس در کار نیست

کنفدراسیون فوتبال آسیا سیدبندی رسمی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ را اعلام کرد که در آن نام استقلال و پرسپولیس دیده نمی‌شود. برای دیدن کامل این خبر در اینجا کلیک کنید.

«مسی» از پایان بیماری خود خبر داد

فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن گفت: بهبودی من بیشتر از آنچه فکر می‌کردم طول کشید اما تقریباً بهبود یافته‌ام و واقعاً مشتاقانه منتظر بازی کردن هستم.  برای مطالعه مشروح این خبر اینجا را کلیک کنید. 

تازه‌ترین حاشیه «کی‌روش» در تیم ملی مصر؛ دستمزد نجومی

سایت مصری الیوم‌السابع در گزارشی به دستمزد نجومی سرمربی تیم ملی این کشور پرداخت. مشروح این خبر در این قسمت قابل رویت است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایرنا تیم ملی استقلال لیگ برتر استقلال استون ویلا ایالات متحده آمریکا ایرنا باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان تیم ملی کریستیانو رونالدو لیگ برتر لیونل مسی ورزش زنان مشروح این خبر کلیک کنید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟

آفتاب‌‌نیوز :

 ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول۳ (استثنایی)، اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از چند روز پیش آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی از طریق سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود. در سمت چپ صفحه گزینه «ورود دانش‌آموزان» را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود نیاز است که کد ملی و سری شناسنامه دانش‌آموز را وارد کنید. 

اکنون وارد سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شدید. در این صفحه، شما گزینه‌های متعددی، چون «مشخصات من»، «ثبت سفارس»، «مشاهده سفارش» و «مشاهده تراکنش‌ها» را می‌بینید.

در بخش مشخصات من، اطلاعات فردی، اطلاعات تحصیلی و محل تحصیل دانش‌آموز از سامانه سیدا دریافت شده است؛ لذا در صورت وجود مغایرت در هر بخش از اطلاعات، والدین باید به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنند. 

با کلیک روی منوی «ثبت سفارش»، مراحل سفارش و خرید کتا‌ب‌های درسی آغاز می‌شود. در این بخش اطلاعات مدرسه دانش‌آموز را مشاهده می‌کنید سپس سامانه به صورت هوشمند بسته آموزشی مناسب برای سال تحصیلی جدید شما را نمایش می‌دهد. پس از انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی بانک، روی دکمه «ثبت و ادامه» کلیک کنید.

پس از ورود به درگاه بانک، شماره کارت، رمز دوم، کد اعتبارسنجی دوم (CVV۲)، تاریخ انقضای کارت و کد امنیتی را وارد کنید و سپس روی دکمه «پرداخت» کلیک کنید. سامانه بانک، اطلاعات مبلغ واریزی و شماره پیگیری بانک را نمایش می‌دهد. اطلاعات را بررسی کنید در صورت اطمینان از صحت اطلاعات، برای ادامه روی دکمه تکمیل فرآیند کلیک کنید تا بانک عملیات بانکی را انجام و اطلاعات آن را به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ارسال کند.

در بخش مشاهده صورتحساب هم می‌توانید، صورتحساب سفارش، نمایش داده می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • (ویدئو) پرسپولیس مجبور است اینجا بیاید، ببازد و برود!
  • خوردن چهارگل هیج جا خوب نیست و ناراحتم می‌کند
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • سورپرایز بزرگ کارگران با دریافت پاداش روز کارگر | کارگران اردیبهشت ۲ تا حقوق می‌گیرند