Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل درباره رفع تعلیق حق رای ایران و واریز حق عضویتش به سازمان ملل گفت که چندی است رایزنی هایمان را با سازمان ملل شروع کرده ایم و امیدواریم این کار در اسرع وقت به نتیجه برسد.

خبرگزاری میزان - مجید تخت روانچی، سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد پیرامون علت از دست دادن حق رای ایران در سازمان ملل گفت: مدتی است رایزنی هایمان را با سازمان ملل شروع کرده ایم و امیدواریم این کار در اسرع وقت به نتیجه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو فعال سازمان ملل همیشه متعهد بوده است حق عضویت خود را به موقع پرداخت کند و ما در عمل نیز این موضوع را ثابت کرده ایم.

نماینده ایران در سازمان ملل همچنین افزود: اما متاسفانه برای دومین سال پیاپی با مشکل پرداخت حق عضویت خود مواجه شدیم که دلیل آن به اعمال تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه آمریکا علیه ایران برمی گردد.

وی تصریح کرد: تحریم‌های ظالمانه آمریکا نه تنها در زمینه‌های مختلف از جمله دارو، تهیه اقلام انسانی، تجهیزات پزشکی و ... تاثیر داشته بلکه در کار سازمان ملل نیز وقفه ایجاد کرده است.  ما سال گذشته بعد از مذاکراتی که با مقامات سازمان ملل داشتیم، موفق شدیم نهایتا این مشکل را از طریق منابع مان در خارج از کشور رفع کنیم و این را کار را انجام دادیم.

گفتنی است که آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل در نامه‌ای به رئیس مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرده است ١١ كشور از جمله ایران، سودان، ونزوئلا، آنتیگوآ و باربودا، گینه، کنگو و پاپوا گینه نو به دليل بدهى حق رای خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: توضیحات خطیب زاده پیرامون تعلیق حق رای ایران در سازمان ملل متحد

انتهای پیام/

برچسب ها: تخت روانچی سازمان ملل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تخت روانچی سازمان ملل ایران در سازمان ملل حق رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع وارد قزاقستان شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.

به گزارش ایسنا، سخنرانی و دیدار با وزرای دفاع عضو شانگهای از برنامه‌های امیر آشتیانی در این سفر دوروزه است.

 سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت‌های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتمادسازی بیشتر به منظور توسعه و گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت‌های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.
 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • جامائیکا کشور مستقل فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب