Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی امروز (جمعه) با حضور در سفارت ایران در کشور صربستان جلسه سه جانبه‌ای را با حضور رشید حسن‌پور سفیر ایران در صربستان و زلیکو ترایکوویچ رییس فدراسیون کشتی صربستان برگزار کرد

در ابتدای این جلسه که در محل سفارت ایران در صربستان برگزار شد، موضوع تفاهم‌نامه امضاء شده بین ۲ فدراسیون کشتی ایران و صربستان در مهرماه سال ۹۹، مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا مفاد این تفاهم‌نامه در بالاترین سطح ممکن دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس مقرر شد تا اردوهای تیم‌های ملی کشتی ۲ کشور در رده‌های مختلف سنی به صورت مشترک بیشتر برگزار شود.

تسهیل حضور تماشاگران ایرانی در سالن رقابت‌های جهانی سال ۲۰۲۲ که به میزبانی صربستان برگزار خواهد شد، از دیگر نکاتی بود که علیرضا دبیر پیگیر آن شد.

رییس فدراسیون کشتی افزود: برای انجام این کار پیشنهاد می‌دهم تا کمیته‌ای تشکیل شود تا کارها سریعتر پیگیری شود.

رشید حسن‌پور سفیر ایران نیز با توجه به تفاهم‌نامه امضاء شده بین فدراسیون کشتی ایران و صربستان، ابراز امیدواری که در جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش ایران و وزیر ورزش صربستان، طی یادداشت تفاهمی، شاهد همکاری سایر فدراسیون‌های ورزشی دو کشور باشیم و بر انجام این موضوع تأکید کرد.

حسن‌پور همچنین از پیشنهاد علیرضا دبیر به منظور تشکیل کمیته‌ای برای تسهیل روند اعزام تیم‌های ملی ایران و همچنین اعزام تماشاگران ایرانی به رقابت‌های جهانی صربستان استقبال کرد.

ترایکوویچ رییس فدراسیون کشتی صربستان نیز از همکاری نزدیک با فدراسیون کشتی ایران ابراز خوشحالی کرد و گفت: امیدوارم که در آینده شاهد همکاری پررنگ‌تری بین دو فدراسیون در قالب تفاهم‌نامه همکاری امضاء شده باشیم.

منبع: ایرنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صربستان فدراسیون کشتی کشتی علیرضا دبیر ایران و صربستان فدراسیون کشتی ایران رییس فدراسیون کشتی تفاهم نامه کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک