Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قطعاً مشکلات به پایان خواهد رسید و به روز‌های خوب باز خواهیم گشت.

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: پس از مدت‌ها فوتبالی زیبا از هر دو تیم شاهد بودیم، فجر در کار‌های دفاعی عالی عمل کرد و در انتها نیز روی یک اشتباه فردی گل خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد که روی کم دقتی بازیکنان از دست رفت. عملکرد کلی تیم در نیم فصل خوب بود و روند رو به رشدی از بازیکنان شاهد بودیم.

وی ادامه داد: اگر پرسپولیس با همین رویکرد ادامه دهد و مصدومیت‌های بیشتری پیش نیاید و تیم تقویت شود، می‌توان به صدرنشینی و رسیدن به ششمین قهرمانی پیاپی هم فکر کرد. البته به فوتبال ایران هم تبریک می‌گویم که پس از سال‌ها یک قهرمان جدید نیم‌فصل به خود دید!

*پس از جدایی رسن و نوراللهی توقع می‌رفت یک بازیساز تخصصی جذب شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره لزوم جذب یک مهاجم گلزن عنوان کرد: مصدومیت آل‌کثیر بد موقع بود و می‌تواند موجب لطمه خوردن به پرسپولیس شود. مهدی عبدی مهاجمی جوان و از آینده‌های فوتبال ماست، اما در حال حاضر به یک گلزن ذاتی و حرفه‌ای نیاز داریم. در خط حمله با حضور امیری، ترابی، عالیشاه، پهلوان و حتی پاکدل در مجموع ترکیب خوبی در اختیار داریم و اگر آن‌ها آسیب نبینند شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود و خیلی احتیاج به تغییرات نداریم. تنها نیاز ما در خط حمله یک مهاجم هدف تخصصی و با سطح بالاست.

مهدوی در پاسخ به اینکه «آیا تیم به یک بازیساز تخصصی نیاز دارد؟» گفت: این که تیم با چه تاکتیکی به میدان برود وابسته به تفکر و تدبیر کادرفنی است. در حال حاضر پهلوان، عالیشاه، ترابی و امیری را داریم که با حمل توپ و حرکات عرضی و عمقی به خوبی بازیسازی را انجام می‌دهند و شاید در تفکرات گل محمدی و دستیارانش همین بازیکنان، طراحان و پلی‌میکر پرسپولیس هستند. پس از جدایی بشار رسن و احمد نوراللهی شاید توقع می‌رفت یک بازیساز تخصصی جذب شود، اما تشخیص کادر فنی همین بوده و کسی نمی‌تواند از این تصمیم ایراد بگیرد.

*تیم‌های تارتار تدافعی کار می‌کنند

وی در رابطه با مشکلات پرسپولیس و توقعات بالا از این تیم خاطرنشان کرد: با توجه به قهرمانی‌های پیاپی در لیگ برتر، جام حذفی، سوپرجام و همچنین رسیدن به دو فینال لیگ قهرمانان آسیا، توقعات از پرسپولیس بسیار بالاست. ما در سال‌های اخیر حرف اول و آخر را در فوتبال ایران زده‌ایم، اما هر تیمی دچار اُفت و بحران مقطعی می‌شود و فراز و نشیب در فوتبال طبیعی است. از ابتدای این فصل مشکلات مدیریتی، اقتصادی و مصدومیت‌ها باعث شدند پرسپولیس سختی زیادی را متحمل شود، اما قطعاً مشکلات به پایان خواهد رسید و به روز‌های خوب باز خواهیم گشت.

مدافع اسبق سرخپوشان در خصوص انتصاب رضا درویش به مدیریت پرسپولیس و انتقاداتی که از او می‌شود تصریح کرد: درویش از مدیرانی است که به نوبه‌ خود و با شرایطی که داشته تقریباً موفق عمل کرده و نباید از حالا درباره او پیش‌داوری کنیم. هنگامی‌که سمیعی برای مدیریت پرسپولیس انتخاب شد خیلی‌ها ایراد گرفتند و از آمدن او راضی نبودند، اما وقتی چند ماهی گذشت و تیم به فینال آسیا رسید همگی او را تحسین کردند. باید صبر کنیم و تا چند ماه آینده نتیجه‌ عملکرد مدیریت جدید را قضاوت نماییم.

محمدرضا مهدوی در پایان درباره تقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن در جام حذفی عنوان کرد: ذوب‌آهن تیم سرسختی است و به طور کلی تیم‌های مهدی تارتار کاملاً تدافعی کار می‌کنند و به فکر دفاع و ضدحمله هستند. پرسپولیس راه و روش بردن تیم‌ها را به خوبی بلد است و اگر اتفاق عجیبی نیفتد می‌توانیم پیروز این مسابقه باشیم.

بیشتر بخوانید: بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل فجر چه گفتند؟

انتهای پیام/

برچسب ها: محمدرضا مهدوی پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس محمدرضا مهدوی پرسپولیس لیگ برتر فوتبال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های تورینو، بولونیا، ختافه، اتلتیک بیلبائو، لوتون تاون و اورتون در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز جمعه

لیگ حرفه‌ای عربستان (التعاون - الهلال) ساعت ۱۸:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

فینال فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا (ژاپن - ازبکستان) ساعت ۱۹:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

فینال لیگ کاپ امارات (الوحده - العین) ساعت ۲۰:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

فوتسال لیگ قهرمانان اروپا (بارسلونا - اسپورتینگ) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آپارات‌

لیگ حرفه‌ای عربستان (ابها - الاتحاد) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

سری آ ایتالیا (تورینو - بولونیا) ساعت ۲۲:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لالیگا اسپانیا (ختافه - اتلتیک بیلبائو) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (لوتون تاون - اورتون) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750256

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۱۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • پرستاری یک شغل سخت و دشوار است/ ۷۵ درصد پرستاران ایران زن هستند
  • شغل پرستاری ماهیت سخت و دشواری دارد
  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها