Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@19:57:47 GMT

پرداخت حق عضویت ایران، به زودی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۹۸۳۲

نماینده دائم ایران در سازمان ملل درباره رفع تعلیق حق رای ایران و واریز حق عضویتش به سازمان ملل، گفت: رایزنی‌های‌مان با سازمان ملل پیش می‌رود و امیدواریم در اسرع وقت این کار انجام شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  مجید تخت روانچی سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل گفت: ایران همیشه متعهد بوده حق عضویت خود را به موقع پرداخت کند، اما متاسفانه برای دومین سال است با مانع مواجه شده‌ایم و این مربوط به تحریم‌های ظالمانه آمریکاست و می‌بینیم این تحریم‌ها در زمینه‌های تهیه اقلام انسانی، دارو، پزشکی و کار سازمان ملل هم وقفه ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سال گذشته بعد از مذاکرات با مقامات سازمان ملل موفق به رفع این مشکل شدیم.

نماینده ایران در سازمان ملل با بیان اینکه ایران این منابع را در اختیار دارد و موجود است و تحریم‌ها از اقدام به موقع جلوگیری کرده است، گفت: رایزنی‌هایمان با سازمان ملل پیش می‌رود و امیدواریم به زودی این مشکل از طریق برقراری یک کانال امن در اسرع وقت انجام شود. برچسب ها: مجید تخت روانچی ، سفیر و نماینده ایران ، سازمان ملل ، حق رای ، حق عصویت

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مجید تخت روانچی سفیر و نماینده ایران سازمان ملل حق رای سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره خنده‌دار غفوریان از اشتباه گرفتنش با اکبر عبدی! (فیلم)

 

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم) مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم) واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)

دیگر خبرها

  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • ◄ معرفی شرکت های کشتیرانی در ایران
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • واکنش سوسن پرور و صهبا شرافتی به قضاوت مردم (فیلم)
  • نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم)
  • خاطره خنده‌دار غفوریان از اشتباه گرفتنش با اکبر عبدی! (فیلم)
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟