Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک»، مهدی محمد پور در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شهرستان چایپاره مدارس ابتدایی شهری و تمامی مدارس روستایی و در شهرستان چالدران نیز تمامی مدارس شهری و روستایی تعطیل است.

وی بیان کرد: در شهرستان خوی مقطع ابتدایی شهری و روستایی و تمامی مدارس بخش صفاییه و قطور، در شهرستان تکاب مدارس مقطع ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی و در شهرستان شاهین دژ و کشاورز آموزش حضوری تمامی مدارس روستایی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد پور گفت: امتحانات نهایی طبق برنامه اجرا می شود و زمان برگزاری آزمون های داخلی در روز یاد شده اعلام خواهد شد.

به گزارش ایرنا در ۲۴ ساعت گذشته در اغلب شهرهای استان آذربایجان غربی بارش برف و باران گزارش شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اخراج استقلال و پرسپولیس بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین آذربایجان غربی بارش برف تعطیلی مدارس آموزش مجازی مذاکرات وین اخراج استقلال و پرسپولیس بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین تمامی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،غلامرضا صالحی عصر سه‌شنبه با حضور در جلسه چهار ساعته شورای معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حدود پنج درصد برنامه نهضت ملی روستایی کشور برای آذربایجان‌غربی برنامه ریزی شده است و با توجه به تعریف ۳۵۰ هزار واحدی، ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در برنامه نهضت ملی روستایی این استان قرار دارد.   وی ادامه داد: در این میان ۲۴۰ هزار واحد به بانک معرفی شده است که این رقم در آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد است.   صالحی با اشاره به تعداد قرداد‌های نهضت ملی روستایی گفت: از این تعداد نیز ۱۱۰ هزار واحد قراردادشان عقد شده که ۶ هزار و ۸۰ واحد آن مربوط به آذربایجان‌غربی است.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود