Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@12:55:27 GMT

شمار مبتلایان روزانه به کرونا در جهان

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۲۹۹۹۴

در شبانه روز گذشته شمار مبتلایان روزانه به کرونا در جهان عدد ۳ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۲۴۲ نفر را ثبت شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

طی ۲۴ ساعت اخیر آمریکا با بیش از ۸۰۵ هزار مبتلا و دو هزار و ۱۴۰ فوتی بیشترین تعداد مبتلایان و جانباختگان در جهان را داشت.

طی شبانه روز گذشته بیش از یک میلیون و ۲۲۳ هزار نفر در اروپا به کرونا مبتلا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه هزار و ۱۰۸ کرونایی هم جان باختند. بیشترین تعداد مبتلایان را فرانسه، ایتالیا و اسپانیا داشتند. بیشترین تعداد فوتی هم به ترتیب روسیه، لهستان و ایتالیا ثبت کردند.

در آسیا نزدیک به ۵۲۳ هزار نفر به کرونا مبتلا شدند. بیش از هزار کرونایی هم جان باختند. هند با بیش از ۲۶۷ هزار مبتلا و ۴۳۰ فوتی بیشترین تعداد مبتلایان و جانباختگان را داشت.

پایگاه خبری هلث گزارش داد: براساس مطالعات محققان مرکز تحقیقاتی هاچینسون احتمال انتقال ویروس از مبتلایان فاقد علامت اُمیکرون، بسیار بیشتر از سویه‌های دیگر کروناست. همین موضوع یکی از عوامل گسترش سریع و جهانی سویه اومیکرون است.

همچنین سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد، موارد ابتلا به اُمیکرون در هر ۳۶ تا ۷۲ ساعت ۲ برابر می‌شود. پزشکان توصیه می‌کنند، از آنجایی که بسیاری از مبتلایان فاقد علامت هستند، باید تمام افراد را به چشم ناقل نگاه کرد و مواردی از قبیل فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت کرد.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، اومیکرون ، جهان

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کرونا مبتلایان اومیکرون جهان بیشترین تعداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۲۹۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب

آفتاب‌‌نیوز :

به طور کلی باید بدانید که کافئین باعث خشک شدن بدن می‌شود و چربی را از بین می‌برد و از آنجایی که قهوه بالاترین میزان کافئین را دارد، مصرف مداوم و روزانه قهوه باعث خشک شدن قلب دوم بدن یعنی کبد می‌شود؛ به همین دلیل عده زیادی برای از بین بردن کبد چرب خود شروع به مصرف قهوه می‌کنند.

بعد از مصرف قهوه کبد می‌تواند متابولیسم تخلیه و سوزاندن چربی را شروع کند. برای کبد چرب تنها پیشنهاد می‌شود که یک ساعت پیش از خواب شب خورده نشود و به جز این مورد، نکته دیگری در این اساس وجود ندارد.

از مضرات خوردن قهوه در شب می‌توان به بهم ریختگی ساعت خواب، بهم ریختگی نظم ترشح هورمن و اختلال در کارکرد غده هیپوفیز اشاره کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • کدام منطقه جهان بیشترین تاثیر تغییرات آب‌وهوایی را تجربه کرد؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت! + فیلم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی