Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی از انعقاد تفاهم‌نامه فی ما بین این نهاد با پژوهشکده گل و گیاهان زینتی در شهرستان محلات خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، به موضوع این تفاهم‌نامه اشاره کرد و افزود: همکاری در عرصه‌های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی، ایجاد زیرساخت‌های لازم در راستای توسعه کسب و کارهای تخصصی، اشتغال و کارآفرینی و استفاده بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مشترک طرفین و افزایش تعاملات بین بخشی و توسعه کمی و کیفی همکاری‌های علمی طرفین، موضوع این تفاهم نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به تعهدات جهاد دانشگاهی در عرصه پژوهشی اشاره کرد و افزود: همکاری در زمینه ارائه خدمات آزمایشگاهی در آزمایشگاه جامع جهاد دانشگاهی (آلاینده‌های محیط زیستی، انواع آنالیز خاک، آنالیز آب آشامیدنی، آنالیز آب و خاک کشاورزی)، همکاری در زمینه انجام پژوهش‌های کاربردی در زمینه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی، کمک و مشارکت در راه‌اندازی و ثبت شرکت دانش بنیان در زمینه‌های مختلف پژوهشی گل و گیاهان زینتی از جمله تعهدات جهاد دانشگاهی در عرصه پژوهشی است.

 وی همچنین به تعهدات جهاد دانشگاهی در عرصه فرهنگی اشاره کرد و افزود: کمک به تهیه و انتشار اخبار مربوط به دستاوردها و فعالیت‌های پژوهشکده و اعضای آن از طریق رسانه‌های خبری در اختیار جهاد به ویژه خبرگزاری ایسنا و ایکنا و تدوین نشریه تخصصی و گزارش عملکرد، امکان بهره مندی از امکانات جهاد دانشگاهی در زمینه چاپ تدوین و تالیف کتب مقالات، اسناد و مدارک علمی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی، همکاری در زمینه خدمات افکارسنجی و نظرسنجی با استفاده از ظرفیت مرکز افکار سنجی(ایسپا) از جمله تعهدات جهاد دانشگاهی در عرصه فرهنگی است.

غفاری‌زاده به تعهد جهاد دانشگاهی در عرصه توانمندسازی، اشتغال و کارآفرینی اشاره کرد و گفت: مشارکت و همکاری در حمایت و توسعه کارآفرینی و اشتغال به مشاغل خانگی خرد، کوچک و نوآوری اجتماعی، فردی، سازمانی و تکنولوژیکی، تدوین، طراحی و اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های توانمندسازی و دوره‌های آموزشی عمومی مدیریتی تخصصی و تخصصی پیشرفته، کارآفرینی کسب و کار و مشاغل خرد، کوچک و خانگی و کمک به تجاری‌سازی یافته‌های تحقیقاتی از تعهدات جهاد دانشگاهی در عرصه توانمندسازی، اشتغال و کارآفرینی بوده و همکاری در اجرا و برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز پژوهشکده با استفاده از امکانات یادگیری الکترونیکی از جمله تعهدات جهاد دانشگاهی در عرصه آموزشی است.

رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی به تعهدات پژوهشکده گل و گیاهان زینتی محلات بر اساس این تفاهم‌نامه همکاری اشاره کرد و افزود: همکاری در برگزاری نشست‌های تخصصی، همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مشترک، مشارکت در تامین هزینه‌های آموزش و توانمندسازی افراد در حوزه دوره‌های مهارتی، تخصصی و اشتغال، اطلاع رسانی و معرفی امکانات خدمات و فعالیت‌های جهاد به جامعه هدف، به رسمیت شناختن حق و حقوق مادی و معنوی جهاد دانشگاهی در خصوص نتایج حاصل از فعالیت‌های مشترک، همکاری در جهت استفاده بهینه از امکانات و پتانسیل‌های تحقیقاتی طرفین اعم از آزمایشگاهها، زیرساخت‌ها، کتابخانه‌ها و ...، به اشتراک‌گذاری اطلاعات، انتشارات علمی و سایر ابزارهای آموزشی و پژوهشی از جمله تعهدات پژوهشکده گل و گیاهان زینتی محلات است.

وی به مدت تفاهم‌نامه نیز اشاره کرد و افزود: این تفاهمنامه از تاریخ امضا به مدت دو سال شمسی معتبر بوده و قابل تمدید خواهد بود.

غفاری‌زاده به روش اجرایی این تفاهم‌نامه نیز اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای عملی هر یک از بندهای این تفاهم‌نامه مسئول اجرایی تفاهم‌نامه از سوی طرفین تعیین و کمیته‌ای با حضور رئیس جهاد دانشگاهی و رئیس پژوهشکده و نمایندگان حقوقی دو طرف تشکیل می‌شود. صورتجلسه تمامی توافقات حاصله در جلسات کارگروه‌های مشترک تنظیم و پس از تایید توسط مقامات ذی‌صلاح طرفین اجرایی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی پژوهشکده گل و گیاهان زینتی تفاهمنامه استان مرکزی پژوهشکده گل و گیاهان زینتی جمله تعهدات تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون صنایع‌ دستی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس تفاهم‌نامه آموزشی منعقد شده، سربازان وظیفه مرزبانی استان تحت تعلیم و آموزش صنایع‌ دستی قرار خواهند گرفت.

وحیده رخشانی امروز دوشنبه در جلسه هماهنگی طرح آموزش سربازان بیان کرد: یکی از اولویت‌ها و ماموریت‌های اصلی این معاونت گسترش فرهنگ آموزش صنایع‌ دستی در حوزه‌های مختلف است که در این راستا آماده همکاری و مشارکت با تمامی دستگاه‌های اجرایی، نظامی و بخش خصوصی هستیم. 

معاون صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: در همین راستا رایزنی‌هایی در سطح کلان انجام شده است که ماحصل آن انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در زمینه آموزش‌های صنایع‌دستی با قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح شد. 

وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه، روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه جلسه عملیاتی شدن آن با حضور نمایندگان مرزبانی استان در محل معاونت صنایع دستی اداره کل برگزار و مقرر شد در مرحله اول تعداد ۱۰۰ نفر از سربازان وظیفه فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان از آموزش‌های مهارتی صنایع‌ دستی حین خدمت بهره‌مند شوند. 

به گفته رخشانی، این دوره‌ها از نیمه مردادماه آغاز شده و به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت که بر اساس نیازسنجی و اعلام از سوی مرزبانی در رشته‌های گوهرشناسی و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، چرم و معرق توسط معاونت صنایع‌دستی استان برگزار می‌شود. 

معاون صنایع دستی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در پایان نیز به برگزیدگان گواهینامه‌های پایان دوره مهارتی تعلق خواهد گرفت و می‌توانند از مزایای آن به منظور ایجاد کسب و کار استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • آماده همکاری مشترک مطالعاتی با دانشگاه محقق اردبیلی هستیم
  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ میان کاخ گلستان و پژوهشگاه میراث فرهنگی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی