Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر سریال‌های قدیمی مهران مدیری از همکاری دوباره‌ای خبر می‌دهد که احتمالاً نه سریال و نه محلِ پخش آن تلویزیون است. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، غلامرضا نیکخواه کار بازیگری را با ایفای نقشی در تئاتر و آن هم در زادگاهش بوشهر آغاز کرد. در سال 1367 با یک نقش کوتاه در شبکه دو، بازیگری در تلویزیون را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما او هم مثلِ خیلی‌ها با سریال‌های طنز مهران مدیری شناخته شد. کارهایی مثلِ «نوروز 72»، «پرواز 57»، «جنگ 77»، «مرد هزارچهره» و «قهوه‌ی تلخ».

این بازیگر در این سال‌ها کارهای مختلفی روی آنتن داشته اما شاید «جوکر» به نوعی با ایفایِ نقش جذاب طنز در این برنامه اینترنتی، محبوبیتِ غلامرضا نیکخواه را بالاتر هم برد. در کنار اینکه حضورِ نیکخواه در سریال‌های خانگی با «جیران» و به تعبیرِ خودش سری جدید «ساخت ایران» که احتمالاً به نوروز خواهد رسید، بیشتر هم شده است. 

او جزو بازیگرانی است که از گروهِ قدیمی مهران مدیری با او مانده است. چرا که در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیماز همکاری دوباره با کارگردان «مرد هزار چهره» خبر داده است. 

او در توضیح بیشتر تأکید کرد: یک صحبت‌هایی کردیم اما سریال نیست. یک مسابقه است و فکر نمی‌کنم برای تلویزیون باشد. بهتر بگویم اگر شرایط درست پیش برود، یک همکاری جدیدی با مهران مدیری خواهم داشت. 

نیکخواه همچنین درباره استقبال مردم از حضورش در برنامه «جوکر» هم گفت: خوشبختانه با استقبال مردم و پیشنهادهایی که داده شد، دست‌اندرکاران این برنامه از من دعوت کردند در یک بخشِ دیگری حضور پیدا کنم که احتمالاً فینال «جوکر» خواهد بود. 

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم در این شرایطی که مردم ما نیاز به لبخند دارند و باید در کنار خانواده‌شان خوش باشند، توانستیم حالشان را خوب کنیم. به نظرم هیچ عبادتی بالاتر از خوشحال کردن مردم نیست. خوشحالم که خداوند این توفیق را به ما داده تا گوشه‌ای از کار را بگیریم. امیدوارم تا آخر عمرم بتوانم مردم را شاد کنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص حضورش در سریال «جیران» و آیا اینکه در این مجموعه نمایشی هم نقشِ طنزآمیزی دارد و یا تلخ، توضیح داد: نقشِ خواجه جیران را دارم که با او هست و زندگی می‌کند و به او خط و خطوط می‌دهد.

کار با حسن فتحی واقعاً یک کلاس درسی است که افتخار می‌کنم برای من چنین توفیقی به وجود آمد. بسیاری می‌گویند طنازان، بازیگران خوبی در سینمای جدّی هم هستند؛ واقعاً بعضی وقت‌ها این اتفاق می‌افتد و زمینه‌های جدّی خوبی دارند. من فکر می‌کنم ورودیه به طنز، اول کار جدّی است و بعد به طنز می‌رسد. 

وی خاطرنشان کرد: بخواهیم یا نخواهیم طنز همراه ما هست و آدم تلخی نبوده‌ام و نیستم. در کار جدّی هم مردم با نقشِ من همیشه خندیده‌اند حتی اگر جدّی بوده‌ام. نمی‌دانم این یک سعادتی است و وجود دارد و خوشحالم بابت اینکه مردم را می‌توانم بخندانم. 

نیکخواه همچنین درباره اینکه در تلویزیون هم کار جدیدی دارد، افزود: برای من کارهای خوبِ با محتوا اولویت دارند و سعی می‌کنم کارهایی را بپذیرم که به مخاطبم احترام گذاشته باشم. مردم با تماشایِ "جیران" حسن فتحی منتظر یک کار موفق باشند. 

جزئیاتی از برنامه «سریالیست»/ آیا صدا و سیما برای انتخابِ بهترین‌های 1400 نظرسنجی می‌گذارد؟پخش سریال مسعود ده نمکی از شبکه یک/ از «چهل‌تیکه» تلویزیون چه خبر؟رونمایی از "جیران" ، سریالی که تهیه‌کننده‌اش می‌گوید آن را با نام "حسن فتحی" گارانتی کرده است + عکس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال شبکه نمایش خانگی رسانه ملی مهران مدیری سریال شبکه نمایش خانگی رسانه ملی مهران مدیری مهران مدیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون

سکانسی از حضور ریما رامین فر در یک سریال تلویزیونی که ۲۱ سال پیش روی آنتن تلویزیون رفته است مورد توجه قرار گرفت. او بعد‌ها با نقش هما که در مجموعه سریالی پایتخت به عهده داشت، محبوبیت بسیاری پیدا کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری

tags # سریال پایتخت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • همه مردهای مجرد نون خ خواستگار این دختر بودند ‌| ویدئو