Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - اله کرم جانی پور سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: از محل اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به این استان، ۲ هزار میلیارد ریال  به زیر ساخت های جاده ای استانی اختصاص یافت که تاکنون ۳۷۰ میلیارد ریال آن اختصاص یافته است .

او گفت: از این میزان اعتبارات تخصیص یافته ۱۰۰ میلیارد ریال برای زیر ساخت های جاده ای شهرستان های باشت و گچساران در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانی پور گفت: نقد شدن اعتبارات تخصیصی در روند سرعت ‎بخشی به پروژه‏‌های راه در دست احداث استان نقش ویژه‌‏ای ایفا می‌کند.

او تعداد طرح های  راهداری و حمل و نقل جاده ای در دست اجرای استان را بیش از ۲۱۰ طرح اعلام کرد و گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ها بیش از ۴۰ درصد است.

جانی پور گفت: طول راه های در دست اجرا در استان هم اکنون ۸۵۰ کیلومتر می باشد که با بهره برداری از آن ها تحول چشمگیری در زمینه زیر ساخت های جاده ای منطقه ایجاد خواهد شد.

او گفت: بیش از ۱۸۰ طرح  عمرانی فعال و نیمه فعال در زمینه زیر ساخت های جاده ای در روستاهای استان وجود دارد که نیازمند حمایت جدی است.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: بهسازی و آسفالت راه روستایی کوه دهک و پیچاب به سرآستانه در شهرستان باشت هم اکنون در دست اجراست.

جانی پور گفت: عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت کوه دهک به طول ۳.۲ کیلومتر و با ۴۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری و بهسازی راه روستایی پیچاب به سرآستانه به طول یک کیلومتر و با ۲۷ میلیارد ریال اعتبار  در دست اجراست.

به گفته جانی پور بیش از ۲۴میلیارد ریال به جاده لار- شابهرام - باشت به چرام اختصاص یافت و این طرح بزودی به مناقصه خواهد رفت.

او با بیان اینکه این محور ارتباطی به طول ۱۰کیلومتر است گفت: تکمیل جاده ارتباطی باشت به چرام  نقش مهمی در رفاه حال مردم و تردد آسان وسایط نقلیه خواهد داشت.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت:  همچنین امسال از محل توازن،نفت و محرومیت زدایی بیش از ۲ هزار میلیارد ریال به طرح های راهداری این استان اختصاص یافت.

جانی پور گفت: این استان بیش از ۶ هزار و ۱۳۹ کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که پنج هزارو ۵۰۰ کیلومتر راه فرعی و روستایی است و  ۳۰۳ کیلومتر ازاد راه  در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

بیش از ۴۴ درصد جمعیت افزون بر ۷۲۳هزار نفری این استان در روستاها ساکن هستند.

کهگیلویه و بویراحمد همچنین دارای هزار و ۶۷۶ روستای دارای سکنه است که حدود ۷۰۰ روستای آن بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارد.

انتهای پیام /س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد راهداری و حمل و نقل جاده ای تخصیص اعتبار راهداری و حمل و نقل جاده ای زیر ساخت های جاده ای میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان با اشاره به وقوع ۹۶ تصادف در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های استان، گفت: کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در این مدت، به ۲۰۷ مصدوم این سوانح خدمات اورژانسی درمانی ارائه دادند. محمدامین نیکویی‌نژاد افزود: در سه روز گذشته (۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت) با اعلام شرایط بحرانی، وضعیت قرمز سازمان هواشناسی و بارندگی شدید، تمام پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در آماده‌باش کامل قرار داشتند که در مجموع از ۱۳۴۳ تماس دریافتی ۲۳۷ تماس منجر به اعزام آمبولانس شد. وی ادامه داد: آخرین خبر از تصادف‌های چند روز اخیر، برخورد کامیون ایسوزو و پژو ۴۰۵ شب گذشته در محور یاسوج بابامیدان تونل پنجم از سمت بابا میدان بود که باعث آتش‌سوزی خودروی پژو و جان باختن سه نفر از سرنشینان آن شد و دو مصدوم دیگر توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی برای انجام اقدمات درمانی به بیمارستان منتقل شدند. نیکویی نژاد اضافه کرد: در حادثه‌ای دیگر که در روز ۱۴ اردیبهشت رخ داد برخورد پراید و پارس در منطقه دشتروم با شش مصدوم بود که پس از اطلاع از حادثه، کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند و پس از انجام اقدامات اولیه، مصدومان را به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل کردند همچنین انحراف خودروی ساینا در تونل گردوه رخ داد و پنج نفر مصدوم شدند. نیکویی‌نژاد افزود: حدود ۶۱ درصد ماموریت‌ها مربوط به حوزه بویراحمد و دنا بوده است. خواب‌آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، بی‌توجهی به فاصله طولی، توانایی نداشتن راننده در کنترل وسیله نقلیه و بی‌توجهی به هشدار‌ها در جاده‌های مختلف بویژه گردنه‌ها، عامل اصلی این تصادف‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه