Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@01:56:00 GMT

جشنواره انار کرج تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۰۵۲۰

جشنواره انار کرج تمدید شد

باشگاه خبرنگاران جوان البرز -پیمان بضاعتی پور گفت: جشنواره انار با استقبال مناسب شهروندان مواجه  شده است و همین امر باعث شد مهلت بازدید آن تا روز یکشنبه ۲۶ دی ماه تمدید شود.

او می گوید: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری کرج جلب رضایت شهروندان است که امید می‌رود شهروندان و بازدید کنندگان از این جشنواره لذت کافی را برده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان این که جشنواره‌های فرهنگی و هنری به شهر‌ها هویت می‌بخشند عنوان کرد: برگزاری جشنواره‌های رویداد محور می‌تواند گامی مثبت در جهت تثبیت جایگاه کلان‌شهر کرج به‌عنوان ایران کوچک و سرزمینِ قومیت‌ها و گویش‌های ایرانی باشد.

بضاعتی پور با بیان این که هنرمندان زیادی در حوزه صنایع‌دستی آثار هنری و محصولات تولیدی خودرا در رشته‌های چرم دست‌دوز، سفال، منبت، معرق، رودوزی‌های سنتی، نقاشی روی شیشه، تابلو‌های شنی، لباس‌های محلی، نقاشی روی پارچه، زیورآلات سنتی و همچنین سوغات و غذا‌های محلی در این نمایشگاه عرضه می دارند گفت: نخستین جشنواره انار و خرمالوی شهر کرج علاوه بر کارآفرینی و رونق اقتصادی توانسته زمینه وسیعی را برای ارتباط و عرضه و تقاضا مستقیم بین هنرمندان و مخاطبان هنردوست ایجاد کند.

به گفته رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج : تبلورهنر و معماری اصیل ایرانی-اسلامی در پارک ملی ایران کوچک و احداث هنرمندانه ۱۳ خاستگاه و زیست‌بوم اقوام ایرانی در این مجموعه دست‌به دست هم داده تا مردم کلان‌شهر کرج و سایر استان‌ها به بازدید از این مجموعه علاقه‌مند شوند.

اولین جشنواره خرمالو نیز در پارک ملی ایران کوچک از دهم تا دوازدهم آذرماه برگزار شد.

انتهای پیام/ر.ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره ملی فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- براساس اعلام ایران‌خودرو، فرصت واریز وجه برای مشتریان فراخوان شده محصول پارس، پس از اتمام مهلت ۱۰ روزه به مدت سه روز دیگر و تا پایان هفته جاری تمدید شده است.
بر اساس این گزارش، مشتریان فراخوان شده تا پنج‌شنبه، سیزدهم اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه محصول پارس اقدام کنند. ایران‌خودرو از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!