Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@00:04:07 GMT

مصدومیت ۱۸ نفر در واژگونی اتوبوس در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۰۷۱۹

مصدومیت ۱۸ نفر در واژگونی اتوبوس در اصفهان

عباس عابدی با اشاره به واژگونی اتوبوس در اثر برخورد کامیون به پشت اتوبوس، اظهار کرد: این حادثه ساعت ۶ صبح امروز (شنبه، ۲۵ دی‌ماه) به اورژانس اصفهان اطلاع داده شد.

وی افزود: این حادثه در خیابان کاوه، سه راه ملک شهر، روبروی کلانتری ۱۹ اتفاق افتاد.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان به اعزام ۵ آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اشاره کرد و گفت: در این حادثه ۱۸ مرد ۳۰ تا ۵۵ ساله مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدی با بیان اینکه اتوبوس مذکور سرویس کارکنان یکی از کارخانجات مورچه خورت بود، گفت: وضعیت تمام مصدومین خوب گزارش شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان، وی با بیان اینکه این حادثه فوتی نداشت، گفت: مصدومان به بیمارستان‌های الزهرا، کاشانی، امین و غرضی منتقل شدند.

وی به رانندگان توصیه کرد با توجه به بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، اصول ایمنی را در رانندگی رعایت کنند و افزود: توقف سایر خودروها و مردم برای تماشای صحنه حادثه  در محورهای پر تردد شهر، می‌تواند خطر ایجاد تصادفات بعدی را رقم بزند، ضمن اینکه در چنین حوادثی باز کردن مسیر برای عبور خودروهای امدادی ضروری است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از جان باختن دو جوان در سانحه واژگونی خودرو در باشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، محمدامین نیکویی‌نژاد، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ اظهار کرد: طی تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ در ساعت ۰۰:۴۴ بامداد امروز مبنی بر واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در فلکه ورودی شهر باشت به‌سمت چرام اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای اورژانس ۱۱۵ جهت امدادرسانی از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: در این حادثه متأسّفانه قبل از رسیدن نیروهای اورژانس به محل، سرنشینان خودروی پژو دو جوان ۲۰ و ۲۲ ساله بودند که به علت شدت حادثه در صحنه جان باخته بودند.

کد خبر 748326

دیگر خبرها

  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • فوت ۲ نوجوان بر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان یر اثر واژگونی موتورسیکلت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت