Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جواننوزادی که در دمای منفی ۲۰ درجه در یک کارتن تخم مرغ رها شده بود،داز مرگ گریخت. این نوزاد توسط دو پسر نوجوان نجات یافت. این نوزاد در تاریخ ۷ ژانویه در یک جاده دورافتاده در دهکده سوسنووکا در سیبری روسیه پیدا شد.

به گزارش میرور؛ «رِنات لیتوینف» ۱۶ ساله، یکی از دو پسر نوجوان پس از پیدا کردن این نوزاد بلافاصله با والدینش تماس گرفت و والدین او پس از حضور با خودرو در محل پیدا شدن این نوزاد، او را به بیمارستان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنات، پسر نوجوانی که به همراه دوستش این نوزاد را پیدا کرد، در این باره گفت: "ما بعدازظهر برای گردش و تفریح به بیرون رفته بودیم که یک کارتن توجه ما را به خود جلب کرد. وقتی ما جلوتر رفتیم صدا‌های عجیبی از داخل کارتن به گوش می‌رسید. در ابتدا خیال کردیم شاید یک توله سگ باشد، اما وقتی نور چراغ قوه تلفن همراه خود را به داخل جعبه انداختیم متوجه شدیم یک نوزاد دختر است."

بیشتر بخوانید

زنده شدن نوزاد لحظاتی پیش از دفن شدن

پزشکان بیمارستان پس از معاینه کودک با وجود قرار گرفتن نوزاد در سرمای شدید، سلامتی او را مورد تایید قرار دادند. بنا به اعلام پلیس محلی روسیه این نوزاد در یک کارتن تخم مرغ که برای فروشگاه تخم مرغ طراحی شده بود در سرمای شدید و به منظور کشتن کودک قرار داده شده بود. مقامات محلی اکنون تحقیقات خود را برای یافتن والدین این نوزاد آغاز کرده اند.

گفتنی است؛ والدین یکی از این دو نوجوان که نوزاد را پیدا کردند از تمایل خود برای نگهداری از این نوزاد دختر خبر دادند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوزاد رهاشده نوزاد تازه متولد شده نجات نوزاد تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: بخش‌هایی از اراضی بایر و فضا‌های بی دفاع شهری در ناحیه سه این منطقه به محل تجمع معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها و انواع آسیب‌های اجتماعی تبدیل شده بود که برای جلوگیری از گسترش این مکان‌ها ضمن شناسایی نقاط آلوده، این مکان‌ها تسطیح و پاکسازی شد.

حسین اخگر پور افزود: با اجرای این عملیات، ۱۴ هکتار از اراضی منطقه ۱۹ در محدوده کوره‌های آجرپزی پاکسازی شد.

به گفته این مسئول ، در محل‌های پاکسازی و تسطیح شده، گشت زنی مستمر انجام می‌شود تا از تبدیل دوباره این محل‌ها به محل تجمع معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها و انواع آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • مصیبت جدید مستاجران؛ قیمت نجومی کارتن موز!
  • قیمت کارتن موز برای مستأجران سر به فلک کشید
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود