Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران گفت: مصاحبه‌های غیرکارشناسی در خصوص سموم کشاورزی در فضای مجازی باعث شد تا خرید مردم ۳۰ درصد کاهش پیدا کند در صورتی که به هیچ عنوان در میوه جات و سبزیجات سمومی نداریم.

مصطفی دارایی‌نژاد در گفت‌وگو با میزان، در خصوص وضعیت عرضه و تقاضای میوه و تره‌بار در بازار گفت: پرتقال، سیب، نارنگی، کیوی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تا پایان دی ماه تغییر قیمتی ندارد.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران بیان کرد: در حال حاضر پرتقال از ۸ تا ۱۳ هزار تومان ، سیب نیز از ۶ تا ۱۵ هزار تومان و سیب سفید میانه ۱۸ هزار تومان و کیوی از ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان کف میدان میوه و تره بار فروخته می‌شود.  

وی در خصوص اینکه آیا در گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی افزایش قیمتی را داشته‌ایم، بیان کرد: در گوجه فرنگی و سیب‌زمینی افزایش قیمتی وجود نداشته و مطابق قبل عرضه می‌شود بدین صورت که گوجه‌فرنگی ۵ تا ۹ هزار تومان بوده و سیب‌زمینی از ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۸ هزار فروخته می‌شود؛ بنابراین اصلا افزایش قیمتی نداشته‌ایم.
دارایی‌نژاد اظهار کرد: در حال حاضر از خرید میوه استقبالی نمی‌شود و فروش مغازه‌داران میوه و تره‌بار در سطح شهر ۵۰ درصد افت کرده و در میادین میوه و تره‌بار نیز ۳۰ درصد فروش کاهش پیدا کرده است به طوری که از ۹ هزار تن ورودی بار به میدان میوه و تره‌بار ۷ هزار تن به فروش رفته و ۲ هزار تن باقی مانده است.
رئیس اتحادیه بارفروشان تهران در ادامه گفت: مصاحبه‌های غیرکارشناسی در خصوص سموم کشاورزی در فضای مجازی باعث شد تا خرید مردم ۳۰ درصد کاهش پیدا کند در صورتی که به هیچ عنوان میوه و سبزی سمومی ندارد.
وی در خصوص ذخیره‌سازی میوه برای بازار شب عید گفت: برای بازار شب عید پرتقال و سیب درختی را در انبار و سردخانه ذخیره‌سازی کرده‌ایم به طوری که هرسال ذخیره سازی این دو قلم میوه برای شب عید انجام می‌شود بنابراین امسال نیز این ذخیره‌سازی انجام شده و مشکلی نداریم.

بیشتربخوانید: ناکارآمدی سازمان حفظ نباتات گریبان محموله کیوی را گرفت

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی میوه و تره بار عرضه و تقاضا کاهش مصرف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی میوه و تره بار عرضه و تقاضا کاهش مصرف میوه و تره بار ذخیره سازی هزار تومان شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج

سیدانور رشیدی ظهر امروز در نشست مدیران و معاونین شهرداری سنندج با اعضای شورای اسلامی شهر سنندج به مناسبت روز شورا‌ها، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۵ اردبیهشت ماه جاری ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سطح شهر اجرا خواهد شد.

شهردار سنندج، عنوان کرد: تمام توان خود را در راستای اجرای کامل ساماندهی دستفروشان انجام خواهیم داد و در این راستا نیازمند همراهی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف است.

وی بیان کرد: در اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش هرگز دنبال بریدن نان و منبع درآمد هیچ شهروندی نیستیم، بلکه هدف ما اجرای طرح‌های کارشناسی شده برای مدیریت و ساماندهی وضعیت وانت‌بار‌ها و دست‌فروشان است.

به گفته شهردار سنندج، در این راستا ۵ نقطه‌ای که در راستای استقرار وانت‌های میوه فروش قبلا در نظر گرفته شده بود به ۱۰ نقطه افزایش یافته است.

پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شد

رشیدی ادامه داد: برخی اقدامات زیرساختی شهرداری مانند اجرای ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری برای هوشمندسازی و احداث سوله برای ساماندهی سگ‌های بلاصاحب در آینده نتایج آن به نفع شهر و شهروندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده است، افزود: تحقق شهرداری الکترونیک گام بلندی در شفاف‌سازی، کاهش فساد اداری و …خواهد بود.

رشیدی گفت: در راستا رفع مشکلات ترافیکی به عنوان یکی از دغدغه‌ها و مطالبات اصلی مردم، پروژه تعریض پل قشلاق، تکمیل بلوار سنجرخان و تکمیل بلوار ننله، انجام شده و پروژه تقاطع غیر همسطح محمدی، بلوار ۲۴ متری توس نوذر امسال اجرا خواهد شد.

شهردار سنندج بیان کرد: کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی هسته مرکزی شهر با عرصه ۳ هزار مترمربع نیز انجام می‌شود.

 رئیس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این دیدار گفت: امروز جامعه ما نیاز به کار و تلاش دارد هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد، باید توان و تلاش خود را در مسیر انجام وظایف بکار گیرد و از ناملایمات و سنگ‌اندازی‌ها نهراسد.

وی خطاب به معاونین، روسای سازمان‌ها و شهرداران حاضر در جلسه گفت: از تخریب‌ها نترسید؛ زدن برخی تیتر‌های زرد در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها دلسوزی برای شهر نیست، اگر چه مجموعه شورا و شهرداری از انتقاد‌های سازنده استقبال می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • رژیم میوه ۳ روزه ؛ بگیریم یا نه؟
  • این میوه را حتما قبل از خواب بخورید
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیزهایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید
  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • با مصرف این میوه جوان شوید
  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت