Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگاه ذخیره موبایل مشتریان یکی از دستگاه های بسیار پرکاربردی است... - اخبار بازار -

دستگاه ذخیره موبایل مشتریان یکی از دستگاه های بسیار پرکاربردی است که این روزها اغلب در فروشگاه های بزرگ و کوچک دیده می شود. به کمک این دستگاه شما می توانید شماره موبایل مشتریان خود را ذخیره نموده و در صورت لزوم به آنها پیام ارسال نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از کاربرد های جالب دستگاه ذخیره موبایل مشتری، این مورد است که شما می توانید از این طریق بازاریابی کنید.

 

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان حضوری  یکی از دستگاه های بسیار پرکاربردی است که این روزها اغلب در فروشگاه های بزرگ و کوچک دیده می شود. به کمک این دستگاه شما می توانید شماره موبایل مشتریان خود را ذخیره نموده و در صورت لزوم به آنها پیام ارسال نمایید. یکی از کاربرد های جالب دستگاه ذخیره موبایل مشتری، این مورد است که شما می توانید به عنوان فروشنده تصویر کارت ویزیت خود را نیز به شماره ذخیره شده ارسال کنید که این مهم در بحث بازاریابی امری کاربردی است.

مزیت استفاده از دستگاه ذخیره موبایل مشتریان در برابر پنل های پیامکی:

بسیاری از افراد در زمان خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان بیان می دارند که بین این مورد و پنل های پیامکی چه تفاوتی وجود دارد؟ پنل پیامکی هر چند که قادر است برای گروه انبوهی از افراد پیامک ارسال نماید اما دارای یک ضعف بزرگ است که دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری آن را پوشش می دهد. در این دستگاه ها نیاز نیست تا حتما یک اپراتور وجود داشته باشد و اطلاعات را ثبت نماید بلکه افراد می توانند هنگام ورود و خروج از فروشگاه شماره خود را در دستگاه ارسال پیامک به مشتری ذخیره نمایند. از سوی دیگر مدیر فروشگاه نیز می تواند به صورت بهینه از این اطلاعات بهره ببرد.

چرا بهتر است تا برای ارسال تصویر کارت ویزیت خود از دستگاه ذخیره موبایل مشتریان استفاده شود؟

این دستگاه دارای مزیت های قابل تاملی است که برخی از آنها در زیر لیست شده اند:

کوچک است:

دستگاه لایت پنل نیاز به فضای زیادی ندارد. لذا می توانید آن را در هر بخش از فروشگاه قرار دهید بدون آنکه نگران مکان باشید.

بی شک یکی از بخش های مهم تبلیغات به صورت متنی تبلیغات پیامکی هست دستگاه لایت پنل حتی با پنل پیامک  هم می تواند تصاویر شما به صورت کامل مجزا به گالری موبایل مشتریان ارسال نماید و کافی است تصویر یا کاتالوگ و... را در حساب کاربری یا همان پنل پیامک بارگزاری نمایید  کمتز از 1 دقیقه دیگر به دست همه می رسد و جالب آن است که حتی شما یک ریال هم هزینه چاپ خرج نکرده اید تبلیغات پیامک دستگاه ذخیره موبایل لایت پنل به شما کمک می کند یک گالری از تمامی کارت ویزیت ها مرتبط با کسب کار خود را مشاهده و فقط با یک کلیک این کارت ویزیت را ارسال نماید.

در هزینه ها صرفه جویی می نمایید:

با خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان  لایت پنل  دیگر نیاز نیست تا اقدام به چاپ کارت ویزیت نمایید و می توانید با ارسال تصویر کارت ویزیت خود در شبکه های اجتماعی به مشتریان خود، آنها را از خدمات خود آگاه نمایید. در همین راستا در بسیاری از هزینه های چاپ و مواردی از این قبیل صرفه جویی می شود.

اتصال  به اتوماسیون:

امروزه اکثر کسب و کارهای بزرگ دارای یک پنل داخل سازمانی می باشند که از طریق آن قادر خواهند بود تا فعالیت های خود را ماشینی و برنامه ریزی نمایید. دستگاه ثبت شماره موبایل مشتری نیز به راحتی به این سرویس متصل می شود و کارایی فعالیت شما را افزایش می دهد. تصور نمایید که شما مایلید آدرس و محل فروشگاه خود را به مشتریان خود عنوان نمایید از همین رو با ارسال کارت ویزیت خود به راحتی می توانید این امر را محقق نمایید.

ارائه انواع فایل های بازاریابی صوتی و تصویری:

ارسال پیامک یکی از روش های رایج بازاریابی می باشد اما نتایج و آمار نشان داده اند که در حال حاضر تبلیغات صوتی و تصویری دارای بازخورد بهتری هستند و نظر مخاطبان بیشتری را به سمت خود جلب می نمایند. از همین رو به کمک شماره هایی که توسط دستگاه ثبت شماره موبایل به دست آورده اید، قادر خواهید بود تا انواع پیام های صوتی، تشکر، پیام های مناسبتی را از طریق پلتفرم های رایج روز ارسال نمایید.

امکانات ویژه ای دارد:

در خصوص دستگاه فوق باید در نظر داشته باشید که این دستگاه به دلیل امکانات خاص و ویژه در بین صاحبان کسب و کارها دارای جایگاه خاصی است. به طور مثال شما می توانید هر گونه پیامی را در این سیستم شخصی سازی نمایید تا به موبایل مشتریان ارسال شود. به طور مثال شما می توانید یک پیام بابت تخفیف های آینده ارسال نمایید یا مشتریان خود را از محصولات جدید خود آگاه نمایید. آنچه در مورد این دستگاه قابل توجه است، استفاده آسان و عدم وابستگی به برق است.

تبلیغات با دستگاه ذخیره موبایل مشتریان:

شاید تصور این مورد برای شما دشوار باشد که با یک دستگاه ذخیره موبایل مشتریان می توانید به راحتی اقدام به تبلیغات هدفمند نمایید بدون انکه هزینه آنچنانی پرداخت کنید. یکی از مزیت های اصلی این دستگاه  ارائه شماره های ثبت شده در انواع فرمت ها همانند اکسل است لذا شما می توانید آن را دریافت نموده و به راحتی به سیستم های اداری، اتوماسیون های داخلی و ... متصل کنید. با این کار به راحتی می توان از آنها جهت تبلیغات بهره برد.حالاتی را در نظر بگیرید که شما قصد ارسال پیامک های گروهی را دارید، در این صورت ارسال پیامک به جامعه هدف محدود که همگی با کسب و کار شما آشنا هستند، بسیار مثبت تر خواهد

ذخیره موبایل مشتریان به شما این امکان را می دهد که بتوانید در لحظه شماره تلفن مشتریان خود را ثبت نموده و در همان لحظه به آنها پیامک خوش آمد گویی یا استفاده از کد تخفیف را ارسال نمایید تا آنها برای فعالیت با شما ترغیب شوند.

برای فعال سازی این دستگاه کافیه که شماره زیر را شماره گیری نمایید

09107654805

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شماره موبایل مشتریان مشتریان خود شما می توانید ارسال نمایید ارسال پیامک دستگاه ها لایت پنل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فون آرنا، به نظر می رسد گوگل پس از سال ها از تست های گاه و بیگاه، قابلیت دانلود و نصب همزمان اپلیکیشن را در پلی استور ارائه کرده است.

برای مشاهده شیوه عملکرد این ویژگی ۲ اپ را نصب کنید و خواهید دید که آنها همزمان دانلود و نصب می شود و دیگر نیازی به انتظار برای تکمیل دانلود یک اپ و شروع دانلود دیگری نیست. می توان این فرایند را داخل پلی استور و همچنین روی نمایشگر رصد کرد.

این به روز رسانی فقط برای نصب اپ های جدید فعال می شود و فقط ۲ اپ به طور همزمان دانلود می شوند. این درحالی است که اپ استور اپل می تواند دانلود و نصب همزمان ۳ اپلیکیشن را کنترل کند.

البته باید در نظر داشت دانلود همزمان گوگل پلی برای آپدیت نرم افزارها به کار نمی رود. هرچند افزودن این قابلیت برای آپدیت کارآمدتر از نصب اپ های جدید است. کاربران امیدوارند گوگل این روند را گسترش دهد.

کد خبر 6091933 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟