Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@20:36:54 GMT

توضیح سرمربی زنیت در مورد غیبت آزمون در اردو

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۱۳۲۹

توضیح سرمربی زنیت در مورد غیبت آزمون در اردو

تیم زنیت روز گذشته راهی دوبی شد تا اردوی تدارکاتی زمستانی خود را در این شهر آغاز کند. 

به گزارش "ورزش سه"، غیبت سردار آزمون و ویندل در اردوی تیم زنیت در دوبی خبر جدایی این دو بازیکن از تیم روسی را قوت بخشید. به خصوص مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که در مورد او اخبار متفاوتی به گوش می رسد. 

 

سماک سرمربی تیم زنیت در خصوص علت عدم حضور این دو بازیکن در اردوی تیم در زنیت صحبت کرد و گفت: « سردار آزمون و ویندل در اردوی تدارکاتی به صورت انفرادی تمرین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی تدارکاتی تا تاریخ 25 ژانویه ادامه خواهد داشت.»

 

او در گفتگو با سایت اسپورت روسیه این جمله را هم در مورد سردار آزمون اضافه کرد:« او باید به شکل انفرادی برنامه خاص خود را در اردو پیگیری کند تا به روند آمادگی برسد.»

 

سردار آزمون البته 4 بهمن باید در اردوی تدارکاتی تیم ملی حاضر تا برای بازی با عراق و امارات در روزهای 7 و 12 بهمن در استادیوم آزادی آماده شود. با وجود اینکه در روزها و هفته های اخیر اخبار حضور سردار آزمون در تیم های مختلف اروپایی شنیده شد تا به امروز او با هیچ تیمی قرارداد امضاء نکرده است و قرارداد او با تیم زنیت تا پایان فصل جاری به قوت خود باقی است.

زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون اردوی تدارکاتی سردار آزمون تیم زنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی‌پوشان جوان هندبال کشورمان که در پنجمین اردوی تیم ملی به سر می‌برند، امروز در دومین دیدار دوستانه خود با تیم لیگ برتری سپاهان نوین برنده شدند.   ملی‌پوشان این دیدار را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به سود خود به پایان رساندند.    تیم هندبال جوانان ایران چهارشنبه ۵ اردیبهشت نخستین دیدار دوستانه خود را برابر این تیم برگزار کرده بود.   با برگزاری این دو دیدار دوستانه پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم هندبال جوانان ایران به کار خود پایان داد.

دیگر خبرها

  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین