Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم زارع در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق بودجه، اظهار داشت: چند کمیته کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ در نوبت صبح امروز تشکیل جلسه می‌دهند و جزئیات لایحه بودجه را بررسی می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۱ تصریح کرد: همچنین قرار است جزئیات منابع درآمدی لایحه بودجه سال آینده عصر امروز با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزرای نفت و اقتصاد بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5399893 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مسعود میرکاظمی رحیم زارع کمیسیون تلفیق لایحه بودجه مجلس شورای اسلامی حسین امیرعبداللهیان صحن مجلس ایران دولت سیزدهم حسین امیر عبداللهیان جمهوری اسلامی ایران مذاکرات وین علی باقری ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف سیدابراهیم رئیسی شورای نگهبان محسن رضایی لایحه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شد

به گزارش «تابناک»، مهدی عباسی در گفت وگو با ایسنا، در مورد سرانجام ساخت و ساز در پارک لاله با اشاره به برگزاری جلسه ای در کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران با موضوع پارک لاله گفت: در این جلسه معاون خدمات شهری، مدیرعامل سازمان بوستانها و شهردار منطقه حضور داشتند و قرار شد که ساخت و ساز را متوقف کنند.

وی با بیان اینکه فعلا ساخت و ساز در پارک لاله به دلیل حضور شورای شهر به موضوع متوقف شده است، اظهار کرد: همچنین مقرر شد که طرح ساخت و ساز برای جمع بندی به کمیسیون شهرسازی شورای شهر ارائه شود تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.

عباسی در تشریح دو سناریو برای ساخت ساز جدید افزود: یا اجرای طرح در پی توافق با دانشگاه تهران به اراضی روبروی پارک منتقل خواهد شد و یا پروژه در جای دیگری احداث می‌شود که البته باید این موضوعات بررسی شود.

دیگر خبرها

  • انتقاد تند بادامچیان از وزرای اقتصاد و سمت /پشت درهای بسته برای اصناف تصمیم نگیرید /تصمیمات درباره صنف طلافروش اشتباه است
  • ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شد
  • ۹ سال انتظار برای تشکیل نهاد حامی کودکان کافی نیست؟/ پلیس اطفال و نوجوانان پشت چراغ سبز مجلس
  • تاج: دولت به دنبال "ورزش قوی برای ایران قوی" است/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ضابطه‌مند می‌شود
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه