Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@13:15:28 GMT

بیشترین بارندگی سهم دیلم و بادوله دشتی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۱۵۷۹

بیشترین بارندگی سهم دیلم و بادوله دشتی شد

پیام مساعدی کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر با اشاره به بارندگی در استان اظهار داشت: فعالیت این سامانه بارشی تا فردا یکشنبه تداوم دارد و از روز دوشنبه نیز سامانه بارشی جدیدی این استان را تحت تاثیر قرار می‎‌دهد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ابراز داشت: فعالیت سامانه جدید بیشتر با تمرکز در مناطق جنوبی و برخی از مناطق مرکزی استان بوشهر خواهد بود و به شکل باران، رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیشترین میزان بارش در دیلم و بادوله شهرستان دشتی ثبت شده است گفت: در این دو منطقه ۴۸ میلیمتر بارش به ثبت رسید و بعد از آن میزان بارش در گناوه، خارگ، برازجان، کنگان، جم، خورموج، عسلویه، دیر، بوشهر و اهرم نیز به ترتیب با ۴۳.۵، ۲۲.۴، ۲۰.۹، ۱۵، ۱۳، ۱۲.۹، ۹.۵، ۸.۶، ۷.۷ و ۵.۵ میلیمتر گزارش شده است.

مساعدی همچنین از مواج بودن خلیج فارس خبر داد و گفت: تا روز یکشنبه به سبب وزش تندبادهای جنوبی، خلیج فارس، سواحل و فراساحل استان بوشهر به تناوب مواج پیش بینی می‌‎شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در این مدت همچنین اردستان با ۲۹ میلی متر، زواره ۲۷.۹ دهم میلی متر، مهاباد ۲۵ میلی متر، دهاقان با ۲۲، بادرود و خوانسار با ۲۱، اردستان و گلپایگان با ۲۰، چادگان با ۱۸، کاشان و مهاباد با ۱۴، شهرضا با ۱۸.۲ دهم میلی متر، نطنز با ۱۶ و فریدونشهر با ۱۱ میلی‌متر، پادنای علیا با ۱۲ و مبارکه با ۱۰.۳ دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی استان اصفهان را در این مدت داشته اند.
لیلا امینی، میزان بارش باران را در شهر اصفهان ۵ میلی متر دانست و افزود: در پی بارندگی‌ها چند مورد وقوع سیل در راه‌های اصلی خور و بیابانک، زواره، خوانسار، نایین، اردستان و مناطق شرقی و شمالی استان گزارش شده است.
وی همچنین با اعلام صدور هشدار سطح نارنجی در استان گفت: نحوه فعالیت این سامانه امروز به صورت ابرناکی گاهی، مه آلود، گاهی وزش تند باد لحظه ای، بارش باران، رگبار بهاری و احتمال رعد و برق و در مناطق مستعد احتمال تگرگ وتنش دمایی پیش بینی می‌شود.
لیلا امینی اوج فعالیت این سامانه را تا بعدازظهر و در مناطق شمال و شرق و تاحدودی جنوب استان دانست و افزود: با خروج تدریجی این سامانه از استان دمای هوا کاهش می‌یابد.
وی پیش بینی کرد: سامانه بارش‌جدیدی از هفته آینده وارد استان خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • بهاران پربارش فارس
  • بهار پربارش امسال با افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • ثبت بیشترین بارندگی در حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان