Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوالفقاری گفت: نهمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در شهرکرد با هدف تجلیل و تکریم مادران و همسران شهید برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سالگرد وفات حضرت ام البنین (س) روزی است که به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا در تقویم کشورمان به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: این روز برای قدردانی از بانوانی است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفته و با پیروی از حضرت ام البنین (س) در هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی از همسران و فرزندان برومند خود آن‌ها را برای حضور در جبهه‌های حق علیه باطل آماده می‌کردند.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه  اگر ایثار، شجاعت، صبر و پایداری این شیر زنان ایران زمین نبود، خدا می‌دانست چه بر سر نهال نو پای انقلاب اسلامی می‌آمد بیان داشت: فرزندان تربیت شده در دامن همین شیر زنان بودند که برای دفاع از خاک مقدس این سرزمین در مقابل دشمن تا دندان مسلح سینه سپر کرده تا ذره‌ای از آن به دست نااهلان نیفتد.

وی اذعان داشت: همانگونه که حضرت ام البنین (س) چهار فرزند خود را در واقعه کربلا از دست داد، اما سنگینی این مصیبت نتوانست ایشان را از پای درآورد، فراوانند مادرانی که در کربلای جنوب و غرب ایران چندین فرزند خود را تقدیم کرده، اما همچون کوهی استوار همچنان آماده هرگونه دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد:به همین مناسبت از تاریخ ۲۶ دی تا ۳ بهمن برنامه‌های متنوعی در سطح استان انجام می‌شود که می توان به برگزاری نهمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در شهرکرد اشاره کرد که در روز ۲۶ دی با هدف تجلیل و تکریم مادران و همسران شهید در شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد