Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محسن حیدری مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با اشاره به ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی گفت: تمام پذیرفته‌شدگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از فردا ۲۶ دی ماه تا ۲ بهمن ماه فرصت دارند برای ثبت نام و پذیرش غیرحضوری به سیستم گلستان دانشگاه مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مراحل پذیرش متقاضیان گفت: جزئیات نحوه پذیرش به طور کامل بر روی سیستم گلستان اطلاع رسانی شده و هر دانشجو می‌تواند با شناسه کاربری که در سیستم گلستان شرح داده شده و رمز عبور که کد ملی است، وارد سیستم شده و از طریق مسیر آموزش، دانشجو، پذیرش غیرحضوری "پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود" برای ثبت نام اقدام کند.

وی به زمان مراجعه حضوری دانشجویان اشاره و تصریح کرد: بعد از تکمیل مراحل ثبت نام، دانشجویان باید از ۲۷ دی ماه تا ۴ بهمن ماه ۱۴۰۰، برای تشکیل پرونده فیزیکی و ثبت پذیرش نهایی به مرکز قبولی خود مراجعه کنند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور اظهار کرد: دانشجو پس از مراجعه حضوری شماره دانشجویی دریافت می‌کند و از ۲ بهمن ماه می‌تواند به سیستم گلستان مراجعه کرده و با درج شماره دانشجویی خود به عنوان شناسه کاربری و شماره شناسنامه به عنوان گذرواژه برای انتخاب واحد اقدام کند.

وی با تاکید بر لزوم پرداخت شهریه اظهار کرد: کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت هستند که نحوه پرداخت شهریه نیز به طور کامل در صفحه نخست سیستم گلستان دانشگاه پیام نور اطلاع رسانی شده است.

حیدری یادآور شد: دانشجویان پس از پرداخت شهریه باید از طریق مسیر ثبت نام، عملیات ثبت نام، "ثبت نام اصلی" برای انتخاب واحد اقدام کنند.

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1125776 برچسب‌ها دانشگاه پیام نور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور سیستم گلستان پرداخت شهریه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز

آفتاب‌‌نیوز :

اسامی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

 مقرر شده بود که پذیرفته‌شدگان، ۳ روز پس از اعلام نتایج یعنی از چهارشنبه ۵ اردیبهشت به درگاه my.medu.ir مراجعه و فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند، اما بخش «جذب و استخدام _ کارا» فعال نبود و این موضوع داوطلبان را با چالش مواجه کرده بود.

پیگیری از مسؤولان آموزش و پرورش حاکی از این است که این سامانه از امروز فعال می‌شود. همچنین به داوطلبان برای ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک فرصت کافی داده خواهد شد. 

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند