Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@23:04:32 GMT

اختلاف 150درصدی نرخ ویزیت و خدمات درمانی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۱۹۵۵

اختلاف 150درصدی نرخ ویزیت و خدمات درمانی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، نرخ ویزیت پزشکان عمومی در سال ۱۴۰۰، رقم ۵۲ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است. در حالی که بهای تمام شده خدمات در همین سال ۱۴۰۰، عدد ۱۳۸ هزار و ۸۱۹ تومان را نشان می‌دهد. یعنی شاهد اختلاف ۱۵۰ درصدی تعرفه و بهای تمام شده خدمات هستیم.

بر اساس این جدول، نرخ ویزیت پزشک متخصص در سال ۱۴۰۰، عدد ۸۰ هزار تومان تعیین شده است، در حالی که بهای تمام شده خدمات عدد ۱۷۵ هزار تومان است که اختلاف ۱۱۹ درصدی را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول تعرفه های پزشکی و هزینه ها/ اختلاف نرخ  ویزیت و خدمات درمانی

همچنین نرخ ویزیت پزشکان فوق تخصص در سال ۱۴۰۰، عدد ۹۴ هزار تومان تعیین شده است، در حالی که بهای تمام شده خدمات در همین ۱۴۰۰، عدد ۲۱۰ هزار استخراج گردیده است که اختلاف ۱۲۴ درصدی تعرفه و بهای تمام شده خدمات را نشان می‌دهد.

نکته قابل تأمل در همین سه رشته پزشکی یعنی عمومی، متخصص و فوق تخصص، شاهد اختلاف ۴۰ درصدی بهای تمام شده خدمات در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ هستیم.

بر همین اساس، سایر تعرفه‌های تشخیصی و درمانی در سال ۱۴۰۰ با آنچه که بهای تمام شده خدمات است، اختلاف فاحشی نشان می‌دهد که در جدول قابل رؤیت است.

انتهای پیام/

منبع: مهر

ملیحه آدینه کد خبر: 1125758 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز بهای تمام شده خدمات سال ۱۴۰۰ نشان می دهد نرخ ویزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا