Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@17:54:06 GMT

یاریس GRMN؛ هیولای کوچک ژاپنی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۲۴۳۵

یاریس GRMN؛ هیولای کوچک ژاپنی +عکس

در مقایسه با یاریس جی آر، این خودرو ۱۰ میلیمتر در عرض توسعه بیشتری یافته و ارتفاع خودرو نیز ۱۰ میلیمتر به سطح زمین نزدیک تر شده است.

به گزارش مشرق، حدودا دو سال قبل، تویوتا همزمان با معرفی یاریس نسخه جی آر از قویترین موتور ۳ سیلندر خیابانی جهانی رونمایی کرد که این مجموعه توربوشارژ برابر با ۲۵۷ اسب بخار خروجی و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که اشاره شد ارزش های مهندسی تویوتا در ارائه یک ۳ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو بسیار مورد توجه مخاطبان دنیای خودرو قرار گرفت.

اکنون تصویر مربوط به یاریس GRMN مدل ۲۰۲۲ ارائه شده که همان گلوله آتشین خیابانی در مدل سال را پیش روی مخاطبان قرار داده است. این محصول جدید حدود ۲۰ کیلوگرم در مقایسه با نسخه قبلی خود مهندسی وزن شده که عدد قابل توجهی در جابجایی بسیاری از شاخص های یک خودرو خواهد بود.

شاسی تقویت شده و درپوش موتور نیز از جنس فیبرکربن است. همچنین فیبرکربن برای سقف و اسپویلر عقب استفاده شده و صندلی ردیف عقب نیز حذف شده است. صندلی های ردیف جلو نیز از نوع اسپرت و برند حرفه ای ریکارو انتخاب شده اند.

سیستم دیفرانسیل ضدقفل و جعبه دنده دستی ۶ سرعته نیز اینجا نصب شده اند تا با پیشرانه ۱.۶ لیتری ۳ سیلندر که اکنون ۲۷۲ اسب بخار خروجی و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور دارد، هماهنگ شوند.

در مقایسه با یاریس جی آر، این خودرو ۱۰ میلیمتر در عرض توسعه بیشتری یافته و ارتفاع خودرو نیز ۱۰ میلیمتر به سطح زمین نزدیک تر شده است.

رینگ های ۱۸ اینچی بی بی اس به همراه سیستم ترمز با دیسک های ۱۸ اینچی نیز از دیگر مشخصات GRMN هستند.

تولید این خودرو محدود به ۵۰۰ دستگاه است و قیمت پایه آن حدود ۶۴ هزار دلار خواهد بود.

منبع:عصر ایران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت خودرو تویوتا اخبار خودرو بازار خودرو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ۱۰ میلیمتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران

حسن جهانیان حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: برابر آمار بدست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محور‌های استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۳ درصد افزایش یافته است.

او افزود: تردد در محور‌های مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷ و نیم درصد افزایش داشته و به بیش از ۵ میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود ۴۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • موتور ۶ سیلندر بنزینی بومی چه ویژگی دارد؟
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • مقایسه مرسدس بنز ایی کیو اس 2024 و 2025 (عکس)
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی
  • به روزرسانی مهمی از شرایط بازگشت هیولای WWE منتشر شد
  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)