Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:13:16 GMT

درب طرح دار فلزی لیزری چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۲۴۹۰

درب طرح دار فلزی لیزری چیست؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، هدف از نگارش این محتوا آشنایی شما با درب برش لیزری صنایع فلزی توفیقی تبریز و ویژگی‌های این محصول است. همان طور که می‌دانید درب یکی از مهم‌ترین ارکان یک ساختمان است و از آنجایی که هم امنیت ساختمان را تا تامین می‌کند و هم بر زیبایی نمای ساختمان‌ها بسیار تاثیرگذار است لذا کاربران در انتخاب این محصول بسیار حساس هستند این مسئله سبب شد که درب‌های ساختمانی از گذشته تاکنون از نظر ابعاد و طرح و شکل تغییرات زیادی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درب‌هایی که امروزه موردپسند مشتریان می‌باشند درب‌هایی هستند که دارای دو ویژگی مهم باشند. اولاً از امنیت بالایی برخوردار بود، همچنین زیبا و شیک باشند و با نمای ساختمان همخوانی داشته باشند. برای اینکه درب مورد نظر دارای این دو ویژگی باشد نوع رنگ و شیشه‌ی به کار رفته در درب‌ها بسیار مهم می‌باشند چرا که بر زیبایی و دوام و کیفیت درب‌ها می‌افزایند.

حال اگر می‌خواهید اطلاعات خود را در مورد درب برش لیزری صنایع فلزی توفیقی افزایش دهید و با ویژگی‌ها و مزایای درب برش لیزری در تبریز آشنا شوید می‌توانید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

درب‌های برش لیزری CNC

برش لیزری با دستگاه برش لیزری انجام می‌گیرد. فرآیند هم اینگونه است که با استفاده از پرتو لیزر عمل تبخیر، ذوب شدن یا برای برش یا حذف مواد انجام می‌گیرد. برش لیزری CNC معمولاً از علم نور، یک گاز کمکی و یک سیستم راهنما برای هدایت و تمرکز پرتوهای لیزر به قطعه مورد نیاز استفاده می‌کند که فوایدی زیاد هم دارد.

سرعت زیاد نسبت به سایر روش‌ها

ضایعات کمتر

قابل استفاده بر روی اکثر مواد فلزی و غیرفلزی

زمان پردازش کمتر و تولید بیشتر

حداقل انحراف و پیچ و تاب در ساخت

دقت بیشتر در مقایسه با آهن فرفورژه

در زمان خرید درب برش لیزری CNC به چه نکاتی باید توجه کرد؟

درب‌های فلزی لیزری صنایع توفیقی متال در طرح‌های متنوع تولید گردیده تا مورد پسند تمام مشتریان عزیز قرار گیرد. این درب‌های در طرح‌های متنوع بالغ بر ۲۵۰ طرح متفاوت و زیبا تولید شده است که با توجه به درخواست شما مشتریان عزیز امکان ساخت این درب‌ها با طرح درخواستی شما نیز امکان پذیر است. همچنین این درب‌ها در ابعاد های متفاوت در انواع تک لنگه، دو لنگه و یک و نیم لنگه قابل تولید است.

ضخامت ورق فلزی استفاده شده در ساخت درب که درب‌های فلزی لیزری با ورق‌های فلزی با ضخامت‌های مختلف قابل ساخت است.

نوع پوشش رنگ که بهترین نوع آن کوره‌ای الکترواستاتیک است.

نوع شیشه که در مرحله اول حتماً می‌بایست از نوع نشکن بوده و در کنار آن می‌توان برای زیبایی از شیشه رفلکس رنگی استفاده کرد.

نوع قفل که بر اساس نیاز مشتری می‌تواند در مدل‌های مختلف و با سایزهای مختلف برروی این درب‌ها نصب گردد. کیفیت قفل نصب شده از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

چهارچوب درب که می‌بایست تحمل میزان بار وارده و فشارها را تحمل نماید و مقاوم بماند.

مزایای درب لیزری

البته عملکرد اصلی و جذابیت درب‌های لیزری این است که امنیت خانه شما را افزایش می‌دهند. یک درب لیزری با کیفیت بالا ورود مجرمان به خانه شما را خیلی دشوار می‌کند.

در واقع، حتی ظاهر یک درب لیزری نیز مانع مجرمان خواهد شد، زیرا آنها تلاش و سر و صدا مربوط به شکستن درب امنیتی را درک می‌کنند و در عوض توجه خود را به اهداف راحت تری معطوف می‌سازند.

وقتی این واقعیت را در نظر می‌گیرید که سالانه بیش از ۲۰۰،۰۰۰ سرقت در استرالیا گزارش می‌شود و ۷۰٪ از مهاجمان خانه از درب ورودی وارد می‌شوند، کاملاً منطقی است که درب ورودی خود را به بهترین شکل ممکن ایمن کنید. هنگام خرید درب لیزری، باید اطمینان حاصل کنید که از استانداردهای لازم برخوردار است.

رنگ کاری درب برش لیزری

علاوه بر این درب برش لیزری را عموماً در کوره‌های استاتیک رنگ می‌کنند به همین دلیل این درب‌ها ضد زنگ و خش هستند و نیازی به رنگ کردن ندارند. این ویژگی کمک می‌کند که بتوان از درب‌ها در مدت زمان طولانی استفاده کرد. همچنین کمک می‌کند که دیگر در برابر تابش نور خورشید تغییر رنگ ندهند. علاوه بر این در ساخت درب برش لیزری در تبریز از قوطی‌ها و پروفیل هایی استفاده می‌شود که سبب می‌شود بر کیفیت و دوام این محصول بیافزایند. از این رو استحکام و استقامت و دوام درب برش لیزری در تبریز از سایر نمونه‌های مشابه بسیار بیشتر است. و لذا از آنجایی که استقامت و استحکام از مهم‌ترین فاکتورهای درب ساختمانی به شمار می‌روند اغلب کاربران درب برش لیزری را برای ساختمان خود انتخاب می‌کنند.

همان طور که ذکر شد علاوه بر امنیت و استحکام، زیبایی درب‌ها نیز برای خریداران بسیار مهم است به همین دلیل تولیدکنندگان در زمان تولید و ساخت درب برش لیزری می‌توان طرح‌های متنوعی روی آنها ایجاد می‌کنند و این محصولات را با طرح‌های متنوعی روانه بازار می‌کنند. در واقع تنوع طرح و رنگ از دیگر ویژگی‌های درب برش لیزری صنایع فلزی توفیقی به شمار می‌رود به گونه‌ای که بیش از ۲۵۰ طرح و رنگ متنوع و زیبا از این محصول را می‌توانید در بازار مشاهده کنید.

مروری بر فناوری تولید درب برش لیزری

برای تولید درب‌های فلزی با استفاده از فناوری برش لیزری cnc، صفحات فولادی با ضخامت مشخص برای این کار استفاده می‌شوند. قطر صفحات ممکن است ۳ یا ۴ میلیمتر باشند و یا بسته به قدرت یا توان دستگاه برش لیزری از ضخامت متفاوت استفاده شود. با استفاده از این فناوری، پرتوی قوی لیزر بر روی صفحه فولادی متمرکز شده و با توجه به برنامه ریزی طراحی که برای برش صفحه فولادی در نظر گرفته شده است، بر روی صفحه حرکت می‌کند.

طرح‌ها و مدل‌هایی که می‌توان از طریق دستگاه برش لیزری بر روی این صفحه‌های فلزی ایجاد کرد بسیار متنوع و جذاب بوده و در برخی موارد، حیرت انگیز است. انواع درب برش لیزری و سایر شهرها که با این فناوری تولید می‌شوند، نمای متفاوتی را برای ساختمان به وجود می‌آورند.

دلایل خرید درب برش لیزری

طبیعتاً یکی از مهم‌ترین عوامل که مشتریان را به خرید درب برش لیزری ترغیب می‌کند. استحکام بسیار بالای این درب‌ها است که امنیت ساختمانشان را تامین می‌کند. در واقع امنیت و استحکام درب‌های فلزی لیزری به قدری بالا است که نه تنها از این درب‌ها برای پارکینگ‌ها استفاده می‌شود، بلکه از آنها برای ورودی باغ‌ها، درب حیاط‌ها و سازمان‌ها و ادارات و ورودی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. در واقع نصب یک درب فلزی با برش لیزری چه ساده و چه غیر ساده می‌تواند به نحو مطلوبی امنیت ساختمان‌ها را تامین کند. در واقع مدل‌های متنوع این درب‌ها صرفاً برای زیباتر شدن ساختمان‌ها است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5399945

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب و کار صنایع فلزی ساختمان سازی کسب و کار گروه خودروسازی سایپا ساختمان سازی ایمپلنت خرید آنلاین بانک تجارت واحد صنعتی مواد غذایی جزیره کیش نوروز دندانپزشکی پلاستیک هواپیما بیمه طرح های متنوع درب های فلزی لیزری صنایع ساختمان ها فلزی لیزری درب ها درب لیزری خرید درب بر روی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند

رزیتا ضیائی، کارشناس تغذیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آن؛ با اشاره به اینکه کمبود ید یکی از مشکلات اصلی سلامت در جهان است، اظهار کرد: کمبود ید و اختلالات ناشی از آن از سال‌ها پیش یکی از مشکلات تغذیه‌ای در ایران بوده است. 

وی افزود: براساس آمار موجود در سال 1368، حدود 20 میلیون نفر از مردم کشور ما در معرض کمبود ید قرار داشتند که با توجه به پیامدهای زیان‌بار بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی آن، پیشگیری و کنترل اختلالات ناشی از کمبود ید در اولویت مداخلات نظام سلامت کشور قرار گرفت و به همین منظور «یددار کردن نمک های خوراکی» به عنوان راهکاری اصلی در نظر گرفته شد و کارخانجات تولید کننده نمک موظف به افزودن ید به نمک های خوراکی شدند که حاصل 25 سال تلاش و پیگیری وزارت بهداشت در این زمینه، کاهش شیوع گواتر از 68 درصد به 5.6 درصد بوده است.

ضیائی با بیان اینکه ید یک ماده مغذی ضروری است که باید از طریق مواد غذایی به بدن برسد، گفت: حیاتی ترین نقش ید در بدن، شرکت در ساختمان هورمون‌های تیروئیدی است. این هورمون‌ها در رشد و تکامل جسمی و عصبی، عملکرد طبیعی مغز و سیستم عصبی، حفظ دمای بدن، تولید انرژی و سوخت و ساز تاثیر دارند. 

این کارشناس تغذیه با بیان اینکه ید به طور طبیعی در آب و خاک وجود دارد و ید مورد نیاز بدن، عمدتا از سبزی ها و گیاهانی که روی خاک حاوی ید کاشته شده اند تأمین می شود، ادامه داد: اگر خاک منطقه‌ای مانند کشور ما دچار کمبود ید باشد، محصولات غذایی آن منطقه نیز از نظر این ماده مغذی فقیر خواهند بود و حتی مصرف مداوم آن‌ها نیز نمی‌تواند نیاز بدن به ید را برطرف کند. 

وی با بیان اینکه میزان ید مورد نیاز بدن بسیار کم است، افزود: بدن انسان روزانه 150 میکروگرم ید نیاز دارد که بهترین منابع غذایی ید، غذاهای دریایی، به ویژه آبزیان ساکن آب‌های شور هستند. البته به دلیل مصرف کم این غذاها در رژیم غذایی، ید مورد نیاز بدن تأمین نمی‌شود.

ضیائی افزود: کمبود ید، عوارضی مانند افزایش خطر سقط جنین در مادر باردار، اختلال رشد مغز جنین، ناشنوایی و اختلال در تکلم، تولد نوزاد مبتلا به عقب ماندگی شدید جسمی و مغزی، کم کاری تیروئید، گواتر و مهم‌تر از همه اختلال در قدرت یادگیری و افت تحصیلی، خستگی و کاهش کارایی را دارد.

وی در خصوص بهترین راه پیشگیری از کمبود ید گفت: افزودن ید به مواد غذایی همان فرآیندی است که از آن تحت عنوان «غنی سازی» نام برده می‌شود و مناسب‌ترین گزینه در میان مواد غذایی برای افزودن ید، نمک است، زیرا هم ارزان قیمت است و هم اینکه معمولا هر روز توسط تمام افراد جامعه مورد استفاده قرار می گیرد. بر این اساس، بهترین و ساده ترین راه برای پیشگیری از کمبود ید، استفاده از نمک‌های یددار تصفیه شده می باشد.

ضیائی گفت: نمک دریا دارای ناخالصی‌هایی است و به همین دلیل نباید آن را مصرف کرد. نمک چه به صورت استخراج از معادن سنگ نمک و چه استخراج از آب دریا و دریاچه ها حاوی ناخالصی های فراوان فلزی و غیر فلزی است. سولفات کلسیم یا گچ از جمله ناخالصی‌های غیر‌فلزی نمک دریا است که همرنگ نمک بوده و به راحتی قابل تشخیص نیست. 

وی افزود: ناخالصی های فلزی نمک ناچیز است اما عوارض نامطلوبی همچون سرطان و مسمومیت های کشنده و آسیب به کلیه و کبد دارد. همچنین نمک‌های تصفیه نشده اغلب حاوی فلزات سنگینی نظیر سرب، جیوه، کادمیوم و آرسنیک هستند و بر این اساس، ضرورت دارد این ناخالصی‌ها طی فرآیند «تصفیه» از نمک جدا شده تا نمک نهایی از لحاظ وجود ناخالصی به حد استاندارد و مطلوب برسد.

این کارشناس تغذیه تصریح کرد: نمک‌های صنعتی، صادراتی و سنگ نمک فاقد ید بوده و برای مصارف خوراکی و حتی خیساندن برنج توصیه نمی شوند. سنگ نمک علاوه بر اینکه فاقد ید است، به دلیل انواع ناخالصی‌ها و آلودگی‌ها نباید مورد مصرف خوراکی قرار گیرد و همه افراد خانواده، از کودک و بزرگسال، باید نمک تصفیه شده یددار مصرف کنند همچنین مصرف زیاد نمک یددار هم می‌تواند موجب اختلالات فراوانی از جمله افزایش فشار خون شود و به طور کلی، مقدار مصرف روزانه نمک باید کمتر از 5 گرم (حدودا به اندازه یک قاشق مرباخوری) باشد که این مقدار باید از تمام مواد غذایی روزانه تامین شود.  

ضیائی در خصوص افرادی که مبتلا به پرکاری تیروئید هستند، گفت: این افراد در استفاده از نمک‌های یددار تصفیه شده برای به حداقل رساندن میزان ید مصرفی، باید نمک را در ابتدای پخت به غذا اضافه کنند و به هنگام غذا خوردن از نمکدان استفاده نکنند، همچنین قرار دادن نمک در معرض هوای آزاد و نور خورشید سبب از بین رفتن ید آن می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هزینه گران مقابله با پهپادهای ایران روی دست آمریکا | تصویر و مشخصات سلاح های موشکی و لیزری
  • «نمک دریا» ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی دارد/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • «نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند