Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد قدرتی، دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر شهرستان شیروان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان، اظهار کرد: جشنواره رسانه ای ابوذر سال ۱۴۰۰ در شهرستان شیروان با معرفی نفرات برتر در ۹ محور و ۸ قالب مختلف برگزار‌ شد و در پایان رتبه های برتر جهت حضور در مرحله استانی معرفی شدند.

وی گفت: این جشنواره در موضوعاتی از جمله؛ مواسات، سبک زندگی، آسیب‌های اجتماعی، مدیریت بر فضای مجازی، امر به معروف و نهی از منکر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. توسط کانون بسیج رسانه ناحیه مقاومت سپاه شهرستان و با مشارکت و همکاری معاونت فضای مجازی نهاد محترم امامت جمعه، شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر شهرستان شیروان افزود: تولید محتوا، ایجاد فرصت نقش آفرینی برای بسیجیان رسانه‌ای دغدغه‌مند، شناسایی افراد رسانه‌ای دارای مهارت و توانمند، تربیت کادرخبری فنی، حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب‌ها را از اهداف برگزاری جشنواره برشمرد.

وی بیان داشت: ۳۴ اثر به این جشنواره ارسال گردید که ۱۱ اثر حائز رتبه های برتر شدند و جهت داوری در مرحله استانی به ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان شمالی که در دی ماه سال جاری در حال برگزاری است ارسال خواهد شد.

رتبه‌های برتر جشنواره رسانه ای ابوذر شهرستان شیروان در سال ۱۴۰۰:

جواد حشمت، رتبه اول موضوع آسیب‌های اجتماعی در بخش خبر و رتبه اول موضوع امر به معروف و نهی از منکر در بخش گزارش تلویزیونی و مطبوعاتی

حسین سنگ برگان، رتبه اول موضوع مواسات در بخش مستند کوتاه و رتبه دوم موضوع سبک زندگی در بخش موشن گرافی

حسینعلی ظفری، رتبه اول موضوع مطالبه کارآمدی در بخش خبر

بشیر روشندل، رتبه اول موضوع مانع زدایی، تولید در بخش عکس

فاطمه مقدسی، رتبه اول موضوع مدیریت بر فضای مجازی در بخش گزارش خبری

رزیتا ولی‌زاده، رتبه اول موضوع سبک زندگی در بخش یادداشت از خبرگزاری فارس خراسان شمالی

اصغر نادری، رتبه اول موضوع روحیه جهادی و انقلابی در بخش کلیپ

ام‌البنین ملا علی‌نژاد، رتبه اول موضوع توان داخلی و خوداتکایی در بخش خبر

سلمان صادق‌زاده، رتبه دوم موضوع مواسات در بخش خبر

احسان باقری، رتبه دوم موضوع مطالبه کارآمدی در بخش کلیپ

حامد قبادی، رتبه دوم موضوع روحیه جهادی و انقلابی در بخش کلیپ

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: سواد رسانه آسیب اجتماعی شیروان جشنواره رسانه ای ابوذر شهرستان شیروان بخش خبر سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور

ایسنا/قم در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان براساس نظام ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به عنوان منطقه برتر در میان ۳۳ منطقه ویژه کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور که با حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد، دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بر اساس نظام ارزیابی عملکرد منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور به عنوان «منطقه ویژه اقتصادی برتر» معرفی و از مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل این منطقه تقدیر شد.

براساس این گزارش، در میان ۳۳ منطقه ویژه اقتصادی کشور، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در حوزه موضوعات اقتصادی شامل سرمایه گذاری، تولید و صادرات در سال ۱۴۰۲ بیشترین امتیاز را کسب کرد و به عنوان منطقه ویژه اقتصادی برتر معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور