Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه باید سرمایه‌های موجود اتوبوسرانی را به ارزش افزوده برسانیم، گفت: استفاده از اوراق مشارکت و وام برای خرید اتوبوس عین ثواب است و باید از این منابع استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی نوای باغبان در جمع خبرنگاران با اشاره به تردد خودروهای ارس پلاک در سطح شهر، اظهار کرد: این منطق که اتوبوس ارس پلاک در شهر نمی‌تواند فعالیت کنند ولی خودروهای شخصی در شهر می‌توانند تردد کنند قابل قبول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موقعیت منطقه آزاد ارس و همجواری با تبریز باید برای شهر خیر و برکت داشته باشد، افزود: قیمت اتوبوس ارس پلاک ۵۰ تا ۶۰ درصد قیمت پایین‌تری نسبت به اتوبوس‌های فعلی دارد و این امر می‌تواند به توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی کمک شایان توجهی کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به بودجه شرکت اتوبوسرانی گفت: بودجه شرکت باید در ردیف بودجه عمرانی دیده شود، استفاده از اوراق مشارکت و وام برای خرید اتوبوس عین ثواب است و باید از این آیتم‌ها استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه باید سرمایه‌های موجود اتوبوسرانی را به ارزش افزوده برسانیم، گفت: در سال‌های گذشته روش‌های مختلفی برای محل تعمیرگاه اتوبوسرانی آورده شده بود و امروز نیز می‌توان طرح‌های مناسبی ارائه کرد که ارزش افزوده برای دارایی‌های شرکت به همراه داشته باشد.

کد خبر 548556

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تبریز شهرداري تبريز کلانشهر تبریز آذربایجان شرقی شوراي شهر اتوبوس شورای شهر تبریز شهر برنامه ریزی شهری اوراق مشارکت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ارزش افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست مدیریت حذب سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو  گفت : با رونمایی از این ۳۰ بسته جدید و ۲۰ بسته جدید حوزه گردشگری که در نمایشگاه گردشگری رونمایی شد با ۱۱۰ بسته سرمایه گذاری سال گذشته در مجموع تعداد بسته های سرمایه گذاری این منطقه به ۱۶۰ بسته افزایش یافت.

نقی پور با اشاره به ارزش ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری افزود: این بسته ها به ارزش  بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ایران اکسپو، یکی از مهمترین رویدادهای بین المللی کشورمان محسوب می شود،  افزود: ترسیم دورنمای آینده ماکو با اجرای چندین طرح مهم  از جمله رویداد دهکده لجستیک اکو که با حضور نمایندگان کشورهای عضو اکو برگزار می شود از جمله برنامه های نمایشگاه توانمندی های صادراتی تهران است.

نقی پور اضافه کرد:  برگزاری نشست های تخصصی و موضوعی با نمایندگان شرکتهای خارجی حاضر و بازدید کننده از نمایشگاه جهت ارائه بسته‌های سرمایه گذاری منطقه از دیگر برنامه‌های کاری این سازمان در نمایشگاه مزبور می باشد.

دیگر خبرها

  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • معرفی ۳۰ بسته جدید سرمایه گذاری ماکو در نمایشگاه اکسپو
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • نحوه پرداخت عوارض آلایندگی به شهرهای استان بوشهر صحیح نیست
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود