Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@20:22:57 GMT

صلح و سازش پرونده قتل پس از گذشت 10 سال در یزد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۲۹۷۵

صلح و سازش پرونده قتل پس از گذشت 10 سال در یزد

محمدرضا حداد، رییس اداره توسعه حل اختلاف یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از این استان اظهار کرد: در این پرونده، تلاش بسیار زیاد شعبه ۳۱ شورای حل اختلاف زندان، و جلب رضایت اولیای دم دو محکوم به قصاص نفس را پس از ۱۰ سال از چوبه دار رهایی داد.

وی افزود: از آنجایی که دعوت طرفین به سازش و حل اختلافات بین اصحاب دعوی با کدخدامنشی، اختلافات بصورت ریشه ای حل و فصل می گردد در همین راستا باید از تمامی ظرفیت های موجود بهره گرفت و مردم را به این سمت سوق داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حداد، سعه صدر را لازمه موفقیت و پیشرفت مصلحین در امر سازس دانست و تصریح کرد: هر چه میانجی گران از شرح‌ صدر بیش‌تری برخوردار باشند در امر سازش موفق تر خواهند بود چراکه بسیاری از اصحاب دعوی که منشاء اختلافات آنها مدت ها گوشه ای از فکر و اندیشه آنها را اشغال کرده است نیاز به یک گوش شنوایی دارند که حرف های آنها را بشنود.

رییس اداره توسعه حل اختلاف استان یزد گفت: شنیدن درد و دل صاحبان حق و اولیاء دم نوعی تسکین روحی برای آنها است و در حل اختلاف نیز به میانجی گران کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضائیه استان یزد خبرگزاری فارس اعدام رهایی محمدرضا حداد حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهر، جبار سپهری اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف قوه قضاییه و اجرای عدالت، شوراهای حل اختلاف نقش بسزایی در صلح و سازش میان مردم دارند.

معاون توسعه حل اختلاف استان ایلام در ادامه از ورود ۴۵ هزار و ۶۹۱ فقره پرونده به شعب معاونت حل اختلاف استان ایلام طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت کارکنان معاونت حل اختلاف استان ایلام ۴۴ هزار و ۹۰۵ فقره پرونده را مختومه کرده‌اند.

سپهری خاطرنشان کرد: با تلاش اعضا و کارکنان حل اختلاف استان ایلام در سال گذشته ۹ هزار و ۲۴۱ فقره پرونده با صلح و سازش به پایان رسیده است.

وی در ادامه بیان کرد: از کل پرونده‌های مختومه ۷ هزارو ۸۹۸ فقره پرونده با مصالحه حقوقی و ۳ هزار و ۴۴۲ فقره پرونده با مصالحه کیفری و هزار و ۳۲۰ فقره پرونده با عدم صلاحیت مختومه شده است.

معاون توسعه حل اختلاف استان ایلام در پایان اظهار کرد: طی یک سال گذشته شاهد افزایش ۴۲ درصدی مصالحه در پرونده‌ها بوده‌ایم.

کد خبر 6094807

دیگر خبرها

  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند