Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان در ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا گفت: در رابطه با مرزها به هیچ عنوان با بستن مرزها موافق نیستیم زیرا استان ما یک استان مرزی و اقتصادی است بنابراین بستن مبادی ورودی متصور نیست.

به گزارش ایسنا- حسین مدرس خیابانی افزود: افراد با تست مثبت کرونا مجاز به ورود به ایران نیستند و اگر این افراد ایرانی هستند قرنطینه می‌شوند و اگر اتباع خارجی‌اند به کشورشان بازگردانده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرس خیابانی با بیان این‌که باید از واکسن‌های در دسترس برای تزریق دُز سوم استفاده کرد ادامه داد: بهترین واکسن موجودترین آن‌ است.

وی با بیان اینکه بیشترین آسیب را در پیک‌های کرونا در بین مردم اصناف و فعالان اقتصادی دیدند تاکید کرد: نیاز است که همت بیشتری برای تزریق دُز سوم داشته باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تزریق واکسن کرونا از طریق گروه‌های قشری راه موثرتری برای افزایش پوشش واکسیناسیون است که باید این امر را از طریق اصناف، ادارات و گروه‌های شغلی در این استان دنبال کنیم.

مدرس خیابانی بیان کرد: وضعیت سیستان و بلوچستان در مدیریت کرونا مناسب بوده اما باید توجه بیشتری به تزریق دُز سوم داشت.

وی با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: کماکان وضعیت شکننده است و همه نگران فرارسیدن ایام پایانی سال، مسافرت‌ها و خریدها هستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید تلاش کرد این وضعیت موجود را حفظ کنیم و تنها راه آن تزریق دُز سوم است بنابراین باید تزریق این دُز در استان افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به موفقیت طرح شهید سلیمانی در واکسیناسیون کرونا گفت: با استفاده از این طرح براحتی می‌توانیم دُز سوم را افزایش دهیم و از ظرفیت نیروهای بسیجی و مردمی استفاده کنیم.

مدرس خیابانی ادامه داد: در دُز سوم کرونا در کشور، سیستان و بلوچستان نصف میانگین متوسط کشوری تزریق داشته و فاصله زیادی با میانگین ملی داریم که نیاز است همت بیشتری در این امر داشته باشیم.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در مدیریت ویروس کرونا افزود: کماکان اعلام خطر باید کرد چرا که این فضای آرامشی که داریم نتیجه تلاشی بوده که در این مدت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیستان و بلوچستان مدرس خیابانی تزریق د ز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت