Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان کاشان با بیان اینکه شهرداری کاشان در رفع نقاط حادثه‌خیز شهری اهتمام ورزد، گفت: تصادفات حجم بالای پرونده‌های کیفری را به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از    کاشان ، روح‌الله دهقانی پیش از ظهر امروز در افتتاح شعب ویژه تصادف شورای حل اختلاف کاشان با بیان اینکه یکی از اهداف دستگاه قضا کاهش ورودی پرونده به مراجع قضایی است، اظهار داشت: اگر افزایش ورودی پرونده به مراجع قضایی باشد ضریب خطا نیز بالا می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌های دستگاه قضا مراجعات بالای شهروندان به مراجع قضایی است، افزود: چندسالی است که موضوع جرم‌زدایی مطرح شده تا مراجعات مردمی کمتر شود و این موضوع تاثیرگذار بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان یکی از مهمترین موضوعات دستگاه قضا پرونده تصادفات است، ابراز داشت: این پرونده‌ها حجم بالای پرونده‌های کیفی شهرستان کاشان را تشکیل می‌دهد و از این رو موضوع مهمی است که فکر بسیاری از دستگاه‌ها را به خود مشغول کرده است.

وی ضمن اشاره به بروکراسی اداری در فرآیند پرونده‌های تصادفات گفت: در فرآیند پرونده تصادفات افراد باید به مراجع مختلفی مراجعه کنند و عواید مثبتی نیز نداشته است و حجم عمده پرونده‌های شهرستان کاشان پرونده تصادف بوده است در حالی که تاکید داریم دستگاه‌های مختلف در پیشگیری از وقوع تصادفات همت کنند.

دهقانی با بیان اینکه شهرداری باید در رفع نقاط پرخطر شناسایی شده توسط پلیس راهور اهتمام ورزد، تصریح کرد: در موضوع بلوار فرش نیز تاکید شده محورهای انتهایی جزء مسیر قرار گرفته شود و از آنجا که خطر جانی برای شهروندان دارد مسدود شد و پیگیر آن هستیم تا مشکل هرچه سریع‌تر برطرف شود در حالی که عبور و مرور در سطح شهرستان کاشان آسان نیست.

وی با بیان اینکه از دو سال پیگیر ایجاد شعب تصادفات در شهرستان کاشان باشیم، تاکید کرد: زیرساخت‌های آن ایجاد شد و در نظر داریم پرونده‌های تصادفات مستقیم به شعب تصادفات حل اختلاف ارجاع می‌شود و به صورت توافقی پرونده حل و فصل شود چراکه تقریباً 80 درصد تصادفات در سیکل شورای حل اختلاف قرار می‌گیرد.

درخواست اعلام جرم علیه خودروسازان؛ حواشی ایربگ‌های بازنشده در تصادف بهبهان جزئیات تصادف مرگبار در محور بهبهان/چه کسانی مشمول حذف جرائم کرونایی می‌شوند؟ افزایش مصدومان حادثه تصادف زنجیره‌ای بهبهان / دادستان دستور تحقیقات قضایی داد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کاشان با بیان اینکه لازم است در پرداخت حق بیمه سرعت لازم وجود داشته باشد، افزود: قبلاً در پرونده تصادفات مدت زمان زیادی باید سپری می‌شد اما با این شیوه مراحل اضافی حذف می‌شود به نحوی که مستقیماً در سیستم شورای حل اختلاف ارجاع و اقدامات صورت می پذیرد و این موضوع مستلزم آن است که اعضای شورای حل اختلاف به صورت مستمر حضور داشته باشند.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای حل اختلاف شهرستان کاشان پرونده تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد + فیلم

فرماندار شهرستان کاشان آخرین وضعیت این شهرستان را پس از وقوع سیل تشریح کرد و گفت: سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد. - اخبار استانها -

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به وقوع سیل در شهرستان کاشان، اظهار داشت: به ندرت این اتفاق رخ می‌دهد که کاشان در محاصره سیل قرا بگیرد و از این رو حجم فراوان سیلاب از بالادست کاشان به سمت پایین سرازیر شد.

وی افزود: علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی دیروز و امروز انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

وی ضمن اشاره به حضور مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان در کاشان گفت: ستاد مدیریت بحران در هفته پیش‌رو تشکیل می‌شودو سعی می‌شود بخشی از اعتبارات، تخصیص یافته و هزینه شود تا شاهد بروز چنین حوادث و خساراتی نباشیم، اما باید در نظر داشت که این آمادگی برای همه ما وجود داشته باشد.

محمدی فشارکی تصریح کرد: دیواره‌چینی مسیل‌ها و لایروبی رودخانه‌ها در دستور کار قرار دارد و توافقات ضمنی بین مجموعه‌های بین بخشی صورت گرفت و امیدواریم در یک بازه زمانی منطقی و به صورت استاندارد برای مردم شهرستان کاشان اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • کاهش حجم پرونده‌های قضایی با اصلاح قوانین
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد + فیلم
  • آخرین وضعیت کاشان پس از وقوع سیل
  • حقایق نسل‌کشی غزه با صدور احکام بین‌المللی علیه نتانیاهو آشکارتر می‌شود