Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان - سرهنگ موسوی سرپرست پلیس فتای استان زنجان گفت: دومین پویش مردمی کودکان سایبری از  ۲۵ دی‌ماه  به مدت یک هفته با مشارکت بخش خصوصی و دولتی از قبیل سازمان صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری های کشور در راستای ارتقا مهارت استفاده مؤثر خانواده‌ها از فضای مجازی، ایجاد محیطی ایمن برای کودکان و ایجاد جریان گفتمان سواد فضای مجازی برای کودکان مبتنی بر آموزش‌های پیشگیری از وقوع جرایم سایبری در  کشور اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او می گوید: یکی از شکاف‌های ارتباطی میان والدین و کودک ایجاد محدودیت‌های شدید برای استفاده از فضای مجازی بر کودکان است، این محدودیت باعث حساسیت بیشتر کودکان و نوجوان می‌شود؛ برای كاهش آثار مخرب فضای مجازی باید شیوه استفاده درست از این ابزار را به آن ها نشان داد، بنابراین رفتار صحیح والدین و ارائه راهكارهایی كه بهترین گزینه جهت تصحیح رفتار كودكان، نوجوانان و جوانان است‌، موجب راهنمایی و همراهی آگاهانه آن‌ها می‌شود.

سرهنگ موسوی گفت: موضوعات مرتبط با کودکان جهت اجرای پویش مردمی شامل کودکان و اعتیاد اینترنتی، شکاف دیجیتال والدین و کودکان، اصول والدگری در فضای مجازی کودکان و ایمنی در آموزش مجازی، پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا صداوسیمای زنجان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ همزمان با هفته زمین پاک پویش «زنده باد درخت» که نوید دهنده بهینه شدن ۴۰ بوستان اختصاصی برای مادران و کودکان در پایتخت است.

به همت سازمان زیباسازی شهر تهران در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش، این بوستان‌های بهینه شده توسط شهرداری تهران از امکاناتی مانند: ایستگاه تندرستی بزرگسالان، اتاق مادر و کودک، زمین بازی کودکان و مسیر تندرستی برخوردار است.

در متن این پویش از عبارت‌هایی همچون: «شهر حق شماست» و «خوش بگذره» استفاده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت
  • همدلی با کودکان، مهارتی که خانواده‌ها با آن غریبه‌اند
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • با «کودک استرسی» چگونه برخورد کنیم؟
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود