Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - منابع محلی در ولایت سمنگان می‌گویند که در بخش کودکان شفاخانه دولتی داکتر اکرام‌الدین وکیل‌زاده، برای کودکان بیمار آکسیجن وجود ندارد.

 یک منبع در سمنگان روز شنبه، ۲۵جدی رسا نه ها گفته است که نبود آکسیجن در شفاخانه دولتی «اکرام الدین وکیل زاده»، سبب افزایش مرگ‌ومیر کودکان بیمار شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شفاخانه با ۱۰۰ بستر کرونا در این ولایت قادر به تولید ۵۰ بالون آکسیجن در روز است، اما نبود مدیریت سالم سبب شده تا شفاخانه‌ دولتی "داکتر اکرام‌الدین وکیل‌زاده" با کمبود جدی آکسیجن مواجه شود.

معاش شش ماهه پزشکان نیز در ولایت سمنگان پرداخت نشده است. پزشکان هشدار داده‌اند که اگر حقوقشان پرداخت نشود دست از کار می‌کشند.

کاهش واردات دارو، تقاضای زیاد در کنار متوقف شدن فعالیت شماری از شفاخانه های دولتی از دیگر مشکلاتی است که باعث بلند رفتن قیمت دارو در افغانستان شده و بیماران و خانواده‌های آنان را نگران ساخته است.

انتهای پیام/ ر

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان کودکان کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه

دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد؛ به دنبال حادثه رانندگی در ساعت ۲۰ و ۲۸ دقیقه شب گذشته در شهرستان آستانه اشرفیه، جاده روستایی فوشازده به امیرهنده یک دستگاه مینی‌بوس واژگون و ۱۰ نفر راهی بیمارستان شدند.

مصدومان حادثه با حضور به موقع کارشناسان اورژانس از پایگاه‌های کیاشهر، دستک، بازکیاگوراب و رودبنه پس از دریافت کمک‌های درمانی اولیه، برای اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان‌های کوثر آستانه و پیروز لاهیجان منتقل شدند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل قتل هولناک در بوستان ولایت
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی؛ مهاجرت پرستاران به بخش خصوصی
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • فاجعه در بیمارستان‌های دولتی/ مهاجرت کادر درمان به بخش خصوصی