Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز در آیین  تجلیل از این دانش آموزان که در پژوهش سرای شهید فخری زاده کرج برگزارشد، گفت: آثار این دانش آموزان از مجموع ۴۶۸ طرح ارسالی به دبیرخانه جشنواره پس از ارزیابی داوران مجرب برتر شناخته شد.

مهریار کرمی اظهارداشت: دانش آموزان در محورهای دست سازه ، عکاسی، فیلم علمی، پژوهش، رباتیک نقاشی و کتابخوانی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد فضای شاد جهت رقابت سالم علمی و هنری و همچنین افزایش مهارت دست ورزی، تفکر و قدرت تجسم در دانش آموزان و  پرورش استعدادها و خلاقیت ها و همچنین بالا بردن سطح آگاهی و دانش آنها در زمینه‌های علمی، فناوری، فرهنگی و هنری ذکر کرد.

وی بیان داشت: برگزای این جشنواره نقش موثری در شناسایی استعدادها ی برتر دانش آموزی و آماده کردن آنها برای شرکت در مسابقات کشوری و حتی برون مرزی دارد.

کرمی تصریح کرد: این جشنواره در راستای شور و شوق و بروز خلاقیت در شرایط ویژه کرونایی برای دانش آموزان برگزار شد.

وی ادامه داد: از معلمان و اولیا تقاضا می شود که با توجه به قدرت ذهنی و استعدادهای نهفته فردی و میزان علایق به شناسایی خلاقیت ها در دانش آموزان بپردازند که طبق گفته روانشناسان بهترین سن شناسایی خلاقیت بین هفت تا ۱۱ سالگی است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: باید به تفکرات و ایده های دانش آموزی، آشنایی با اسطوره ها و فرهنگ های متفاوت کشور و برخورداری از امکانات پژوهش سراها در جهت ارتقا و رشد خلاقیت و سطح علمی دانش آموزان اهمیت داد.

استان البرز حدود ۵۱۲ هزار دانش آموز دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز جشنواره دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز جشنواره مدارس البرز جشنواره دانش آموزان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۲ گانه‌ی آمریکا با تحولات بین المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ امام جمعه موقت رودبار در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان حامی مردم غزه اشاره کرد و گفت: امریکا مدعی دموکراسی با تحولات بین المللی برخورد دوگانه‌ای دارد که مصداق آن سرکوب جنش‌های اخیر دانشجویی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی فرجی با اشاره به اهمیت نقش کارگر در جامعه و تولید، افزود: کارفرما با پرداخت به موقع دستمزد کارگران، ارج و قرب آنان را نگه دارند، زیرا رونق تولید بدون اهتمام کارگران میسر نمی‌شود.

وی با تبریک روز معلم به معلمان، افزود: آینده نظام و انقلاب متعلق به فرزندان ماست و برای پرورش این نسل معلمان باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه کوچصفهان هم در آیین سیاسی و عبادی نمازجمعه این بخش، بر لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکید کرد و گفت: وعده صادق امروز دولت سیزدهم باید مبارزه با سوداگران امنیت و مفاسد اقتصادی باشد تا مردم رفاه را در سفره‌های خود احساس کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالله هاشمی با تبریک هفته معلم، سند تحول بنیادی آموزش و پرورش را نقشه راه برای توسعه این نهاد آموزشی دانست و افزود: معلمان و دبیران جامعه باید بر ارتقای آموزش‌های علمی برای اشاعه فرهنگ اسلامی و ایرانی به ویژه عفاف و حجاب تلاش کنند.

وی در ادامه با تجلیل از صدا و سیمای گیلان در پوشش مناسب اطلاعات و اخبار این استان، از گزارش دانش آموز امانت‌دار و درستکار کوچصفهانی در بازگرداندن طلای ۶۰ میلیون تومانی به صاحب اصلیش قدردانی کرد و گفت: رسانه ملی همواره بازوی توانمند نظام در مقابله با رسانه‌های معاند است.

در پایان نماز جمعه از رقیه برقی دانش آموز درستکار کوچصفهانی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • برخورد ۲ گانه‌ی آمریکا با تحولات بین المللی
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی