Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@13:39:56 GMT

اسکای لایت یا سقف شیشه‌ای نگارین پنجره آفتاب

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۴۱۴۲

اسکای لایت یا سقف شیشه‌ای نگارین پنجره آفتاب

تاکنون به این فکر کرده‌اید که سقف شما بتواند روشنایی خانه‌تان یا تهویه هوا را فراهم کند؟ اسکای لایت یا سقف شیشه‌ای نگارین پنجره آفتاب دارای زیبایی و کیفیت بالا می‌باشد که با پیشرفته‌ترین امکانات و تکنولوژی ساخته می‌شود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام پنجره آفتاب، اسکای لایت یا سقف شیشه‌ای می‌تواند نمایی فوق‌العاده زیبا به خانه یا محل کار شما بدهد و یک نور گیر عالی برای فضای اطراف شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکای لایت یا سقف شیشه ای چیست؟

نورگیرها می‌توانند سهم عمده‌ای در بهره‌وری و آسایش انرژی داشته باشند. آن‌ها چه در خانه‌هایی با ساخت قدیمی و چه مدرن قابل نصب و اجرا هستند. اسکای لایت یا سقف شیشه‌ای نگارین پنجره یک منبع عالی نور طبیعی هستند. اسکای لایت می‌توانند بیش از سه برابر یک پنجره معمولی نور را در فضای داخلی توزیع کند و باعث صرفه‌جویی در انرژی و بهبود سطح راحتی دید شما شوند. سقف‌های شیشه‌ای یا اسکای لایت می‌توانند نور و تهویه هوا را در اتاق‌هایی که پنج  ره ای ندارند و هوا در رفت و آمد نیست افزایش دهند. حتی در هوای ابری نیز استفاده از اسکای لایت می‌تواند اطمینان حاصل کند که فضای اطرافتان با نور طبیعی روشن می شود، بدون اینکه به نور اضافی مصنوعی احتیاج داشته باشید.

انواع اسکای لایت یا سقف شیشه ای

اگر به دنبال ایجاد یک چشم‌انداز معماری خاص هستید، اسکای لایت یا سقف شیشه‌ای می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. اسکای لایت انواع مختلفی دارد که بسته به معماری ساختمان و نیاز ساکنان می‌توان بهترین گزینه را از میان آنها برگزید.

پنجره سقفی

پنجره سقفی برای اتاق‌های زیر شیروانی، مکان‌هایی که یک سقف مسطح معمولی یا معمولاً در خانه‌هایی که سقف صاف دارند مناسب هستند. در این نوع سقف‌ها از دو عایق مهر و موم شده شیشه‌ای (که اغلب به آنها IGU گفته می‌شود) برای جلوگیری از اتلاف گرما استفاده می‌شود. این نوع سقف‌ها به راحتی قابل باز و بسته شدن هستند و در فصل تابستان برای مکان‌هایی که هوا تهویه نمی‌شود بسیار مناسب هستند. پنجره سقفی دارای روکش خارجی ضد آب هستند و ممکن است از جنس آلومینیوم یا فولاد باشند.

اسکای لایت

اسکای لایت‌ها (که به آنها چراغ‌های سقفی نیز گفته می‌شود) شیشه‌هایی در سطح سقف هستند که شیشه های آن می توانند اکریلیک، پلی کربنات یا شیشه شفاف یا رنگی باشند. این سقف ها در مصرف برق و انرژی صرفه جویی می کنند.

نورگیر های سقفی

این نوع نورگیرهای سقفی توانایی گرفتن نور خورشید با تابش مستقیم، انتقال آن به پایین و پخش آن در سطح سقف در اطراف را دارند.

ساختار اسکای لایت

سقف‌های شیشه‌ای از جنس شیشه مقاوم هستند که از امنیت بالایی برخوردارند. برای ساخت سازه‌های فلزی سقف‌های شیشه‌ای معمولا از آهن و آلومینیوم در منازل استفاده می‌شود و توسط موتور برقی جا به جا می‌شوند. به کمک اسکای لایت یا سقف شیشه‌ای شما می‌توانید در منزل خود و در محیط داخل، از منظره بیرون لذت ببرید.

سقف‌های شیشه‌ای شرکت نگارین پنجره آفتاب

شرکت نگارین پنجره آفتاب با استفاده از پیشرفته‌ترین و به روزترین روش‌های دنیا سعی در ایجاد منظره‌ای فوق‌العاده برای محیط اطراف شما دارد. به لطف اسکای لایت‌ها شما هر کجای خانه‌تان که باشید می‌توانید از دیدن آسمان لذت ببرید و در کنار نمای آلومینیومی ظاهری متفاوت به ساختمان‌های خود بدهید. اسکای لایت‌های شرکت نگارین پنجره آفتاب به دلیل استفاده از مواد مقاوم، در برابر زلزله و هرگونه آسیب مقاوم هستند. همچنین در کنار مقاومت بالایی که دارند از ظرافت به خصوصی نیز برخوردارند که باعث زیبایی هرچه بیشتر آن ها می‌شود و شما می‌توانید با این سقف ها زیبایی محیط اطراف خود را تضمین کنید. تیم ما در شرکت نگارین پنجره آفتاب به شما مشاوره لازم جهت انتخاب هرچه بهتر سقف‌های شیشه‌ای کمک می کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سقف شیشه ای پنجره آفتاب سقف های شیشه ای سقف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حسین زره کارگر گفت: خانواده‌ها می‌توانند از امروز ۵ اردیبهشت، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی فرزندان خود در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴، در همه مقاطع تحصیلی، به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir، پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir و یا سامانه irtextbook.ir بر اساس جدول زمانی اعلام شده مراجعه کنند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه مدیران مدارس به دانش آموزانی که موفق به گذراندن پایه تحصیلی شده اند در خصوص ثبت سفارش کتاب‌های درسی اطلاع رسانی کنند، افزود: در صورت موفقیت نشدن دانش آموز در پایه فعلی، هنگام اصلاح سفارش کتاب‌های درسی، می‌توان پایه تحصیلی را تغییر داد.

دیگر خبرها

  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان رونمایی شد
  • ساخت عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان تمام شد
  • خواهرخوانده اصفهان میزبان عظیم‌ترین پنجره شیشه‌ای رنگی جهان
  • اوقات شرعی ششم اردیبهشت در سمنان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • وقتی اسکای نیوز ناامید شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز ۵ اردیبهشت
  • هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود
  • بومی سازی قالب پنجره