Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا 25 دی ماه 1400 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، شکراله سلمان زاده امروز شنبه 25 دی ماه 1400 با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته چهار مورد مثبتی بیماری کووید ۱۹ گزارش شده، اظهار کرد: این موارد شامل دو بیمار از آبادان و دو بیمار از شادگان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از چهار بیمار شناسایی شده سه بیمار(دو بیمار از آبادان و یک بیمار از شادگان) سر پایی تشخیص داده شده و یک بیمار شادگانی نیز بستری شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه متاسفانه طی این مدت یک مورد فوتی از آبادان داشتیم، افزود: طی روز گذشته سه نفر بستری داشتیم و یک نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند، بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان های تابعه 17 نفر است.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان اضافه کرد: تعداد کل موارد مراجعه سرپایی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی تا کنون ۳۴۵ هزار و ۲۸۵ مورد بوده که از این تعداد ۱۸ هزار و ۱۶ نفر بستری و ۱۴ هزار و ۹۰۶ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان ها مرخص شده اند.

در همین راستا آخرین آمار اعلامی این دانشگاه که مربوط به روز جمعه(24 دی ماه 1400) بود(جزییات)، حاکی از شناسایی 6 بیمار کرونایی طی 24 ساعت قبل از آن و 16 موارد مثبت کل بستری ها است.

 لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان بیمارستان بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان علوم پزشکی وزارت بهداشت منطقه آزاد اروند شادگان آبادان و خرمشهر کرونا ویروس ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19 فوتی کرونایی دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب خوزستان تا 25 دی 1400 علوم پزشکی آبادان جنوب غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین: دکتر میثم معزی در این خصوص افزود: در کمتر از پنج روز موفق به انجام ۱۰ عمل پیوند شدیم که به جرأت یک جهش بی سابقه بوده و از همه عزیزان تشکر می کنیم چرا که قطعا این حرکت و همبستگی در ادامه منجر به نجات بسیاری از بیماران خواهد شد.

وی ادامه داد: طی این هفته ده عمل پیوند اعضا داشتیم که ۴ مورد آن به پیوند کبد و ۶ مورد آن به پیوند کلیه اختصاص یافت.

دکتر معزی در خاتمه اظهار داشت: تشکر ویژه و صمیمانه دارم از رضایت خانواده های بیماران اهدا کننده و کلیه اعضای گروه پیوند، اعم از گروه های جراحی پیوند ، جراحی عروق، ارولوژی ، بیهوشی و کلیه پرستاران و کادر پشتیبانی، که با اقدامات لازم و فوری زمینه ساز این حرکت شایسته شدند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899579

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال