Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@20:45:08 GMT

سی‌دی‌سی بهترین ماسک صورت را معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۴۶۳۳

سی‌دی‌سی بهترین ماسک صورت را معرفی کرد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا (CDC) به‌تازگی دستورالعمل استفاده از ماسک در فضاهای عمومی را به‌روز کرده است.

این مرکز یادوآری کرده، انواع خاصی از ماسک‌ها و ماسک‌های تنفسی محافظت بیشتری نسبت به سایرین در برابر ویروس کرونا دارند و نکاتی را در مورد آنچه مصرف‌کنندگان هنگام خرید آن‌ها باید به دنبال آن باشند، ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا می‌گوید عموم مردم می‌توانند از ماسک‌های N۹۵ و KN۹۵ استفاده کنند چون این ماسک‌ها بهترین محافظت را در برابر ویروس کرونا ایجاد می‌کنند.

CDC در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ماسک  زدن یک ابزار حیاتی بهداشت عمومی برای جلوگیری از شیوع کووید ۱۹ است و مهم است که افراد به خاطر داشته باشند که هر ماسکی بهتر از بی ماسکی است».

دستورالعمل‌های جدید می‌گوید: «برخی ماسک‌ها و ماسک‌های تنفسی سطوح بالاتری از محافظت را نسبت به بقیه ارائه می‌دهند و تحمل یا پوشیدن مداوم برخی از ماسک‌ها ممکن است سخت‌تر از بقیه باشد». استفاده از ماسک یا ماسک تنفسی مناسب که برای شما راحت باشد و محافظت خوبی را فراهم کند، بسیار مهم است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا خبرگزاری فارس ماسک امیکرون کووید 19 ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!

ظاهرا حواشی اخیر پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال با محرومیت هوادار پیرمرد سپاهان تمام نشد و این محرومیت شامل هواداران زن دیگر تیمها هم شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در یک بازی حساس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود. 

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • «آموزش، کنترل آسم را بهبود می‌دهد»؛ شعار راهبردی روز جهانی آسم در سال ۲۰۲۴
  • حراج سکه بانک مرکزی؛ بهترین پیشنهاد برای خرید سکه دولتی
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • روستای فهرج کاندیدای بهترین روستا‌های جهانی گردشگری
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا