Web Analytics Made Easy - Statcounter

پذیره‌نویسی صندوق‌ «نماد آشنا ایرانیان» به عنوان اولین صندوق سرمایه‌‌گذاری از نوع صندوق در صندوق اوراق بهادار بازار سرمایه‌ی کشور، از تاریخ 25 دی ماه آغاز و به مدت پنج روز کاری ادامه خواهد یافت. صندوق نماد آشنا با انتخاب برترین و پربازده‌ترین صندوق‌های سهامی بازار سرمایه و سرمایه‌گذاری حداقل 70 درصد از منابع خود در این صندوق‌ها، ضمن بهره‌مندی از تخصص و خدمات آن‌ها، می‌تواند به بازدهی قابل توجهی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال امکان سرمایه‌گذاری بخشی از منابع این صندوق، در صندوق‌های با درآمد ثابت و همچنین سپرده‌های بانکی باعث کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در آن می‌شود.

سرمایه‌گذاری صندوق نماد آشنا در برترین صندوق‌های سهامی بازار سرمایه، این فرصت را به سرمایه‌گذاران می‌دهد تا با خرید واحدهای آن، به جای سرمایه‌گذاری در چند صندوق سهامی با ریسک بالا، بتوانند تنها با سرمایه‌گذاری در یک صندوق، ضمن مدیریت ریسک دارایی‌های خود، از رشد احتمالی بازار سرمایه نیز بهره‌مند شوند. سرمایه‌گذاران نماد آشنا با پذیره‌نویسی در این صندوق، در واقع تخصص صاحب‌نظران برترین صندوق‌های بازار را به پرتفوی خود وارد می‌کنند و می‌توانند از تحلیل خبرگان بازار سرمایه بهره‌مند شوند.

سرمایه‌گذاری در صندوق نماد آشنا به صورت «صدور و ابطالی» و معاف از مالیات است. نماد آشنا تقسیم سود دوره‌ای ندارد و بازدهی این صندوق از تغییرات ارزش واحدهای این صندوق حاصل می‌شود.

صندوق سرمایه‌گذاری نماد آشنا، تحت مدیریت شرکت «سبدگردان سهم‌آشنا» است. شرکت سبدگردان سهم‌آشنا یکی از شرکت‌های زیرمجموعه «گروه خدمات بازار سرمایه سهم‌آشنا» است. این شرکت سابقه مدیریت برخی از موفق‌ترین صندوق‌های بازار سرمایه نظیر صندوق‌های «امین آشنا ایرانیان»، «کامیاب آشنا» و «بازار آشنا» را دارد.

برای شرکت در پذیره‌نویسی این صندوق، کافی است به تارنمای www.namadfund.ir مراجعه کرده و واحدهای این صندوق را خریداری نمایید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سرمایه گذاری بازار سرمایه نماد آشنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی