Web Analytics Made Easy - Statcounter

  باشگاه خبرنگاران جوان -   شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه (۲۵ دی) در ابتدای معاملات با رشد ۸۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحدی قرار گرفت.در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس با اُفت ۱۱ هزار و ۶۳۰ واحد، در تراز یک میلیون و ۳۲۲ هزار و ۶۳۴ واحدی متوقف شد.

بیشتر بخوانید

راه اندازی سامانه بومی معاملات چشم انتظار ابلاغیه سازمان بورس

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم یک هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خودرو»، «کگل» و «پارسان» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خودرو»، «شپنا» و «خساپا» سه نماد پر تراکنش بودند.


شاخص هم وزن نیز با اُفت ۳ هزار و ۵۷۳ واحدی بر روی پله ۳۵۰ هزار و ۱۹۴ واحد قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۳ هزار و ۷۸۰ میلیارد سهم به ارزش یک هزار و ۵۴۰ میلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۱۱۲ واحد روی پله ۱۷ هزار و ۹۸۷ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز در فرابورس ایران به تعداد ۴۵ هزار و ۷۹۰ میلیون سهم به ارزش ۴۰۱ میلیارد تومان رسید.

نماد‌های تاثیر گذار در شاخص کل بورس

نماد‌های شفن، فملی، بوعلی به ترتیب با ۴۴۷.۹، ۱۹۹.۶۱ و ۳۷.۵۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های خودرو، کگل و پارسیان به ترتیب با ۷۳۰.۰۹، ۶۹۸.۶۳ و ۶۵۶.۸۴ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

نماد‌های تاثیرگذار در فرابورس


نماد‌های غصینو، شراز و سمگا به ترتیب با ۱۲.۸۹، ۹.۱۴ و ۷.۰۸ واحد، بیشترین تاثیر مثبت را به جای گذاشتند و نماد‌های بپاس، فرابورس و زاگرس به ترتیب با ۹۴.۵۱، ۶.۹۹ و ۳.۹۲ واحد بیشترین تاثیر منفی را به جای گذاشتند.

برترین گروه صنعت بورس

امروز گروه خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۹۳ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «فرآورده نفتی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.


بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های غپاک، پسهند و شفن بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های بکاب، ختوفا و خشرق بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های زقیام، غصینو و کی بی سی بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت چخزر، سپیدار و بپاس بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های فردا ، کمند وافران  بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های غدشت، وسخوز و بکاب در بورس ایران داشتند.



برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، آسامید و اوصتا بیشترین عرضه فروش سهام را نماد‌های تابان ۰۳، اعتماد و داریک ۴ در بورس ایران داشتند.



بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های امین یکم ۴، کیان و کمند بیشترین ارزش معامله و نماد‌های امین یکم ۴، خودرو و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.


همچنین اراد ۸۵۴، اخزا ۹۰۳۴ و اعتماد بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وهور، سمگا و اعتماد بیشترین حجم معامله را در فرابورس ایران تجربه کرد.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) با افت ۳۳۹۰ واحدی به ۲,۳۱۳,۴۱۳.۰۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۱۸۴.۱۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین طی ۵۷,۹۱۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۶۹۵.۵۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۹۱۳,۰۳۲.۷۹۶ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6086078 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس